WiDo_
Pridružen/-a: 16.03. 2010, 20:17 Prispevkov: 55 Kraj: Radovljica
|
Objavljeno: 08 Jan 2011 01:46 Naslov sporočila: P: Honda CRX Turbo |
|
|
Prodam Hondo CRX, vse o njej si lahko preberete v moji TEMI
Najprej slika da vemo za kater avto se gre
Pa da jo v grobem opišem:
NOTRANJOST:
- trokrak 330mm volan OBA
- autostyle črni usnjeni sedeži
- semiš armaturka in paneli
- električni paket (stekla, ogledala, šibedah)
- usnjena prestavna bunkica in skrajšana ročica
- usnjen sredinski naslon
- šesttočkovna pasa
- števčki za temp olja, vode, pritisk olja in turbine, dodaten obratomer...
- isotta stopalke
ZUNANJOST:
- Barva mat olivno zelena
- Mugen sprednji odbijač
- Mugen pragi
- Mugen doorpaneli
- sprednje luči z dvojno parabolo
- oranžne parkirne
- oranžni iVT žmigavci
- havba rjasta (zraven dam črno da je avto manj vpadljiv)
PODVOZJE & ZAVORE:
- Blaisten nastavljivi amortizerji
- Eibach fedri in spredaj še helper springs
- iVT akšenkli (obnovljeni z novimi kolesnimi ležaji...)
- diski in čeljusti VTI 6.gen l.99
- iVT zavorni cilinder
- Feltne so trodelne Schmidt Modern-Line, 16col, 8J, et20 (zadaj so zunanji robi za pol cole širši, je pa isti et in širina)
MOTOR & MENJALNIK & IZPUH:
- D16A9
- turbo T3
- krom kolektor
- intercooler
- Blow off TAIL
- 380cc injektorji
- boost controler
- lajšan vstrajnik
- ojačani nosilci
- kromast zadnji lonec z izhodom fi 100
NAPAKE oz. POMANKLJIVOSTI:
- amatersko pobarvan
- na sprednjem L blatniku in okoli pokrovčka za tank so se naredili mehurčki
- razpoka na spoju med doorpaneli in vrati (to bi se lahko rešilo tako da bi čez potegnil silikon, podobno kot imajo rešeno nekateri jeepi ko dajo širše obrobe)
- počeno vetrobransko steklo
- gume so slabe
- fino bi jo bilo dati še čipati
- ispušni sistem je narejen tako, da je po pol metra za turbino montirana loputa kjer greje plini direktno v tla. To sicer ni slabo, ampak zaradi tega se nisem ukvarjal z izpuhom naprej, tako da je naprej navadna cev fi 55 z original srednjim loncem. Le zadnji del namesto zadnjega lonca je spet kromasta cev fi 60 ter športni lonec. Tako da za na pisto je super, ker grejo plini čimprej ven, ampak za na cesto bi bilo pa mogoče bolje, da se naredi normalen avspuh.
CENA:
- za tako kot je opisana je cena 4900€
- lahko jo prodam tudi brez schmidt felten in z original podvozjem in sedeži. V tem primeru bi bila cena 3800€
- lahko ji odpravim karoserijske napake, ter vam ga kompletnega pobarvam v barvo po vaši želji. Dal bi ga tudi čipati in zrihtal izpuh. V tem primeru bi bila cena 6500€
- mogoče bi jo prodal tudi po delih, če bi bilo dosti interesentov zanje…
- možne tudi kakšne menjave
Avto je pravi užitek za vozit, še vedno mi vsakič znova pričara nasmešek na obrazu. Delal sem ga tako, da ima čimbolj enakomeren pospešek in moč v vseh obratih, tako da je čimbolj vozen skozi ovinke. Ko prehitevaš ni nobene potrebe po prestavljanju, ker tudi peta prestava vleče noro. Podvozje je nastavljeno trdo, vendar ne zabija, tako da se ni preveč mučno voziti po navadnih cestah. Drži se konkretno in res zelo čutiš kaj se dogaja z avtom, volan je zelo odziven…skratka prava igračka Kdorkoli se je peljal z mano je bil navdušen in tudi tisti srečneži ki so lahko sedeli za volanom, so avtu takoj zaupali in so ga upali »pritisnit« v ovinek. No tolk o avtu, sedaj vas pa vrjetno zanima še zakaj prodajam? Ker si zelooo želim zadnjega pogona in takšne performance kot so na CRXi…to pa seveda ni poceni.
LP WiDo
KONTAKT: PM ali 040/828-467 |
|