Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
evalex
Pridružen/-a: 17.03. 2011, 19:37 Prispevkov: 6
|
Objavljeno: 07 Jun 2011 20:24 Naslov sporočila: Swap motorja 4gen sedan GL |
|
|
Pozdravljeni!
Sem nov na forumu, zanima pa me sledeča zadeva..
Koliko dela in € bi bilo približno treba vložiti za swap iz D15B2 na D16Z5 oz D15A9?
Zanima me kaj vse bi bilo potrebno menjati in kje so največji problemi pri tem swapu.
Hvala za odgovore! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Miran_90 nimam 90let
Pridružen/-a: 01.01. 2009, 14:42 Prispevkov: 131 Kraj: Slov. Bistrica
|
Objavljeno: 07 Jun 2011 22:09 Naslov sporočila: Re: Swap motorja 4gen sedan GL |
|
|
evalex je napisal/a: |
Pozdravljeni!
Sem nov na forumu, zanima pa me sledeča zadeva..
Koliko dela in € bi bilo približno treba vložiti za swap iz D15B2 na D16Z5 oz D15A9?
Zanima me kaj vse bi bilo potrebno menjati in kje so največji problemi pri tem swapu.
Hvala za odgovore! |
Pozdravljen na forumu.
D15A9 motor kolikor vem ne obstaja, je pa D16A9 (131km) katerega se ti najbolj splača dat not v kolikor želiš swapat.
Jaz ga bom ravno v naslednjem tednu dal pravtako v 4.gen vendar hb.
Vse kar potebuješ je dober motor, motorno inštalacijo ter računalnik. Ostalo naj bi načeloma kolikor mi je znano pasalo kot ata na mamo. Bomo videli |
|
Nazaj na vrh |
|
|
evalex
Pridružen/-a: 17.03. 2011, 19:37 Prispevkov: 6
|
Objavljeno: 08 Jun 2011 00:14 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za hiter odgovor
Ja, sem opazil napako v mojemu postu, mislil sem D16A9..
Zakaj pa se najbolj splača dati tega notr? Zaradi razlike 6km ali kaj drugega?
Želim ti srečo pri izpeljavi swap-a! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Miran_90 nimam 90let
Pridružen/-a: 01.01. 2009, 14:42 Prispevkov: 131 Kraj: Slov. Bistrica
|
Objavljeno: 08 Jun 2011 11:06 Naslov sporočila: |
|
|
evalex je napisal/a: |
Hvala za hiter odgovor
Ja, sem opazil napako v mojemu postu, mislil sem D16A9..
Zakaj pa se najbolj splača dati tega notr? Zaradi razlike 6km ali kaj drugega?
Želim ti srečo pri izpeljavi swap-a! |
V kolikor imaš zdaj noter D15B2 motor bo razlika precej večja kot 6km.
D15 ima 90 konjev, torej bo 40 konjec razlike. Je pa fajn motorček ne, dve odmični, dober izpušni kolektor, ter ma še nekaj malega tuning potenciala. Najbolše kaj lahko dobiš od d serije za neki normalen dnar.
Hvala, že komaj čakam da začnem delat, pa da vidmo če bo delalo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
evalex
Pridružen/-a: 17.03. 2011, 19:37 Prispevkov: 6
|
Objavljeno: 08 Jun 2011 13:02 Naslov sporočila: |
|
|
Mislil sem razliko med D16Z5 in D15A9, ki je "le" 6km.
Postaj kakšno sliko projekta, vedno zaželjen material..
Miran_90 je napisal/a: |
V kolikor imaš zdaj noter D15B2 motor bo razlika precej večja kot 6km.
D15 ima 90 konjev, torej bo 40 konjec razlike. Je pa fajn motorček ne, dve odmični, dober izpušni kolektor, ter ma še nekaj malega tuning potenciala. Najbolše kaj lahko dobiš od d serije za neki normalen dnar.
Hvala, že komaj čakam da začnem delat, pa da vidmo če bo delalo |
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Miran_90 nimam 90let
Pridružen/-a: 01.01. 2009, 14:42 Prispevkov: 131 Kraj: Slov. Bistrica
|
Objavljeno: 08 Jun 2011 15:54 Naslov sporočila: |
|
|
evalex je napisal/a: |
Mislil sem razliko med D16Z5 in D15A9, ki je "le" 6km.
Postaj kakšno sliko projekta, vedno zaželjen material..
|
Aja to, no motor je tak identičen, razn katalizator ma v originalu pa lambda sondo, zato razlika teh 6konjev ne
Drugače bom pa objavil kake slikce, trenutno še čas posvečam faxu |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Miran_90 nimam 90let
Pridružen/-a: 01.01. 2009, 14:42 Prispevkov: 131 Kraj: Slov. Bistrica
|
Objavljeno: 08 Jun 2011 15:57 Naslov sporočila: |
|
|
Aja drugače pa zelo malo je teh motorjev,vsaj na slovenskem trgu še nism zasledil Z5. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sunko_crx
Pridružen/-a: 14.02. 2010, 21:39 Prispevkov: 401 Kraj: Vodice
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
WiDo_
Pridružen/-a: 16.03. 2010, 20:17 Prispevkov: 55 Kraj: Radovljica
|
Objavljeno: 08 Jun 2011 18:04 Naslov sporočila: |
|
|
Za swap iz D15B2 na kater drug motor ki ima injektorje, je potrebno kar nekaj več dela. Frgazarji namreč nimajo povratnega voda za gorivo, tako da je to treba napelat in zvrtat v kestel oz. najlažje je kestel zamenjat. Pri hondah še nisem delal takega swapa, tako da ne vem točno, ampak recimo pri BMWju ima frgazar mašina bencinsko "pumpo" mehansko na glavi motorja, tako da možno da je tudi tukaj tako, in rabiš še bencinsko pumpo. Potem spet samo ugibam, ampak dvomim da ima frgazar iste kable kot i mašine... Skratka dela je kar nekaj, se pa da naredit.
Jest bi se takega swapa lotil edino če je karoserija res lepo ohranjena, drugače bi pa raje vzel za osnovo D16A6/7 ki ima isto inštalacijo motor-armaturka kot pa D16A9, z dovodi goriva nimaš nič dela in pa tudi zadnje diske že ima... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Miran_90 nimam 90let
Pridružen/-a: 01.01. 2009, 14:42 Prispevkov: 131 Kraj: Slov. Bistrica
|
Objavljeno: 08 Jun 2011 20:23 Naslov sporočila: |
|
|
Wido glede D15B2 motorjev se malenkost motiš. Tole je že elektronski sistem vbrizgavanja PGM-FI. Motor ima elektroniko tako kot D16A9, pumpa za gorivo jepa v keslu. Tako, da je swap čist na izy |
|
Nazaj na vrh |
|
|
WiDo_
Pridružen/-a: 16.03. 2010, 20:17 Prispevkov: 55 Kraj: Radovljica
|
Objavljeno: 09 Jun 2011 15:20 Naslov sporočila: |
|
|
Smo mel učerej glih debato o swapu iz frgazarja na D16A9, pa sm avtomatično mislu da je to to... No jest ostajam na mašinah nad 100 konji, tko da se bom o mlinčkh še naprej motu |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|