Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Hristy
Pridružen/-a: 01.11. 2010, 20:38 Prispevkov: 23 Kraj: slovenj gradec
|
Objavljeno: 02 Nov 2010 22:43 Naslov sporočila: swap na D15B2 ?? |
|
|
Torej sem nov na tem forumu. Sem iz slovenj gradca in pred kratkim sem si kupil civic 1.5 16v on nekega dedeka v ljubljani! Zanima me kako se namontira ta swap in v čem je sploh razlika... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Al The BIG Judge
Pridružen/-a: 27.12. 2008, 15:00 Prispevkov: 494 Kraj: Slivice<---->Koper
|
Objavljeno: 02 Nov 2010 23:34 Naslov sporočila: Re: swap na D15B2 ?? |
|
|
Hristy je napisal/a: |
Torej sem nov na tem forumu. Sem iz slovenj gradca in pred kratkim sem si kupil civic 1.5 16v on nekega dedeka v ljubljani! Zanima me kako se namontira ta swap in v čem je sploh razlika... |
polahko! najprej povej kaj si kupu kater letnik in kaj bi dajou not. _________________ The Judge
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Hristy
Pridružen/-a: 01.11. 2010, 20:38 Prispevkov: 23 Kraj: slovenj gradec
|
Objavljeno: 03 Nov 2010 15:09 Naslov sporočila: |
|
|
torej kupil sem hondo civic 91. letnik in z D15b2 mašino. Zanima pa me kaj bi lahko naredil da bi avto bolj letel a da nebi menjau mašine.. najbolj me zanima kaj ti spremeni ta swap od 1.6 mašine in kako se to vgradi ter če je potrebno menjati še kaj druzga al sam ta swap?? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
UrosS Fant ga seka!!!
Pridružen/-a: 27.12. 2008, 19:43 Prispevkov: 1073 Kraj: poklič pa zveš, nulatrienadvaničšestničosempet
|
Objavljeno: 03 Nov 2010 15:40 Naslov sporočila: |
|
|
če delaš swap, potem menjaš use skupi, mašino, menjalnik, elektronko, kiler, možn da tut axe, lahko pa da ti bo menjalnik pasal, pa boš pač mel menjalnik od 1.5, če to obdržiš, potem boš lahko obdržal tudi axe, itd, je pa fajn menjat bremze, ker so že od 1.6 prešvoh, tko da.. če češ, pa lahko na to mašino našraufaš 4v2v1 izpušni kolektor, ki nej bi pasal od esija, d16a9, d14, itd. pa kompletno večji fi cevi do konca, magar od 1.6 avspuh komplet, bo že dost (mam doma če rabš), potem zadnji lonec mal bolj pretočen, nardiš zajem mrzlega zraka do motorja in maš za začetek čist uredu prdulo, če pa daš še menjalnik od 1.6 concerto, boš pa pridobil še nekaj na pospešku, tko da to je zaenkrat to, pa že to ti bo predrago, če si kupu d15 civica in ne vsaj d16 no ti že veš ane, jest ti sam svetujem _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Hristy
Pridružen/-a: 01.11. 2010, 20:38 Prispevkov: 23 Kraj: slovenj gradec
|
Objavljeno: 03 Nov 2010 16:06 Naslov sporočila: |
|
|
Kakašna pa je razlika med PGM-FI (če se ne motim je to vbrizg goriva.) na mašini D15B2 ter na B16A9 tale moj na D15 je bolj škatlast in po obliki drugačen kot pa un. ali bi se dalo menjati samo ta PGM-FI ter izpušni kolektor in katalizator ven. A bi moral mejat tudi elektriko ker v avto nimam namena vlagati kakšen posebn dnar ker sm še dijak in nisem finančno dovolj sposoben.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sunko_crx
Pridružen/-a: 14.02. 2010, 21:39 Prispevkov: 401 Kraj: Vodice
|
Objavljeno: 03 Nov 2010 16:19 Naslov sporočila: |
|
|
če nisi finančno dovalj podprt za vlaganje v avto:
naredi tako kot ti je napisal uroš,podobno je moje mnenje:
Večji premer izpušne cevi (55mm) dol s katalizatorjem,odprt zadnji lonec pol pa zlajšaš vztrajnik pa zamenjaš sklopko pa je to to,drugo kar boš pa menjal bom pa stalo€€€ _________________
http://www.flickr.com/photos/sunko89/ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Hristy
Pridružen/-a: 01.11. 2010, 20:38 Prispevkov: 23 Kraj: slovenj gradec
|
Objavljeno: 03 Nov 2010 16:33 Naslov sporočila: |
|
|
kako misliš zlajšaj vztrajnik?? Prosim če mi gdo odgovori za ta PGM-FI ker me res zelo zanima!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sunko_crx
Pridružen/-a: 14.02. 2010, 21:39 Prispevkov: 401 Kraj: Vodice
|
Objavljeno: 03 Nov 2010 17:38 Naslov sporočila: |
|
|
Hristy je napisal/a: |
kako misliš zlajšaj vztrajnik?? Prosim če mi gdo odgovori za ta PGM-FI ker me res zelo zanima!! |
vztrajnik zlajšaš da se avto lažje zvrti v obrate pač se pdreja ali nabavi drug da je lažji ...
Glede PGM-FI to je pač kratica za programiran elektronski vbrizg goriva.
če misliš da lahko zamenjaš sesalni kolektor od in daš gor od B16A9
se motiš,to spet ni tako enostavno saj kot prvo ima D15B2 samo eno ominčno gred A9 pa 2...drugo kot je da je čisto druga elektornika..to ne bo delovalo _________________
http://www.flickr.com/photos/sunko89/ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
UrosS Fant ga seka!!!
Pridružen/-a: 27.12. 2008, 19:43 Prispevkov: 1073 Kraj: poklič pa zveš, nulatrienadvaničšestničosempet
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Hristy
Pridružen/-a: 01.11. 2010, 20:38 Prispevkov: 23 Kraj: slovenj gradec
|
Objavljeno: 04 Nov 2010 16:38 Naslov sporočila: |
|
|
A bi pa šol noter sesalni od civica s 116 km se mi zdi da ma tist 1 odmično ane? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Al The BIG Judge
Pridružen/-a: 27.12. 2008, 15:00 Prispevkov: 494 Kraj: Slivice<---->Koper
|
Objavljeno: 04 Nov 2010 23:31 Naslov sporočila: |
|
|
Pavza!!!!!!!!!!!!
Kaj se greste zdej tuki?????????
Kašn B16a9 ? kje ste ta motor najdli? u renoju?
Kaj tebe muči Hristy? Ker sprašuješ stvari brez glave in repa, brez vednosti kaj boš sploh uprašou! Vidm d tut angleščina ni tvoja vrlina ker swap (engine swap) v avtomobilskem primeru pomeni menjava motorja. Kar se pa tiče taznega rihtanja in tega te pa lahko razočaram da s tem motorjem brez kakega kilo€ ne bo nič.
kar se pa tiče PGM-FI je pa tko da je zdej uprašanje kak motor maš ti not! če maš že majšega z MPFI (multi point fuel injection) ti ne velja ništa ker je isti k pr 115KM civicu in če imaš starejši motor kjer maš še dva uplinjača in mehansko benz fumpo maš pa DPFI (dual point fuel injection) in je čist vseen kaj boš kam dajou ker v tem primeru se začne pr rezervoarju in benzpumpi nadaljuje s komplet štromom konča pa na motorju in podvozju. tko d... its up to you.
lej še mal primerjave tvoj pa 130KM mlinček
D15B2
Found in:
1988-1991 Honda Civic GL/DX/LX
1988-1991 Honda Civic Wagon Wagovan/DX
1988-1991 Honda CRX DX
1992-1995 Honda Civic LSi Hatch/Saloon (European Market)
1992-1995 Honda Civic DXi Hatch/Saloon (European Market)
1990-1995 Honda Concerto (European Market)
Displacement : 1,493 cc (91.1 cu in)
Bore and Stroke : 75 × 84.5 mm (3.0 × 3.33 in)
Rod Length : 134 mm
Compression : 9.2:1
Power : 92 hp (68.6 kW, 93.3 ps) @ 6000 rpm
Torque : 88 ft•lbf (12.2 kg/m, 119 Nm) @ 4500 rpm
Valvetrain : SOHC (4 valves per cylinder)
Cam Gear : 38 tooth
Piston Code : PM3
Fuel Control : OBD-O DPFI and OBD-1 MPFI
Redline : 7000 rpm, 6500 rpm rev limiter
Head Code : PM6
ECU Code: PM5/P04
D16A9
(Same as D16A8 but without a catalytic converter)
Found in:
1988-1991 Concerto (UK/Europe)
1988-1991 CRX 1.6i-16(UK/Europe/South Africa)
1988-1991 Civic 1.6i-16(UK/Europe)
1992-1993 Civic Gti (New Zealand)
1989-1992 Rover 216/416 GTi (UK/Europe)
1992-1995 Civic Si (Japanese and Peruvian version)
Displacement : 1,598 cc (97 cu in)
Bore and Stroke : 75 mm × 90 mm (3.0 in × 3.5 in)
Compression : 9.5:1
Power : 130-137 hp (96.9 kW, 132 ps) @ 6.800 rpm
Torque : 105 ft•lbf (14.5 kg/m, 143 Nm) @ 5700 rpm
Valvetrain : DOHC 16 valve (4 valves per cylinder)
Redline: 7200 rpm
Limit: 7250 rpm
Fuel Control : 88-91 OBD-0 MPFI (92-95 OBD-1)
ECU Code: PM7 (P29 OBD1) _________________ The Judge
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Al The BIG Judge
Pridružen/-a: 27.12. 2008, 15:00 Prispevkov: 494 Kraj: Slivice<---->Koper
|
Objavljeno: 04 Nov 2010 23:34 Naslov sporočila: |
|
|
Hristy je napisal/a: |
A bi pa šol noter sesalni od civica s 116 km se mi zdi da ma tist 1 odmično ane? |
aja pa odgovor je JA. Gre not sam če maš ze prej injektorje ker ostanejo od auta in menjaš sam kolektor ker drgač ti "zaliva" čprou so to bučke iz afganistana. _________________ The Judge
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Miran_90 nimam 90let
Pridružen/-a: 01.01. 2009, 14:42 Prispevkov: 131 Kraj: Slov. Bistrica
|
Objavljeno: 05 Nov 2010 12:53 Naslov sporočila: |
|
|
Brez dela dela in stroškov bo bolj malo iz d15 mašine, najceneje te itak pride, če kupiš že original bol močno zadevo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Hristy
Pridružen/-a: 01.11. 2010, 20:38 Prispevkov: 23 Kraj: slovenj gradec
|
Objavljeno: 05 Nov 2010 16:07 Naslov sporočila: |
|
|
ALL ka se neki razburajaš pa ne vem kaj še vsee. Nismo vsi tok pametni če si že tii jst sm lepo uprašu če sm pa to uprašanje narobe zastavu se pa opravičujem sam jst sm še nov u tem in se na žalost ne spoznam tok če bi se pa pa itaq nebi tle gor spraševau!!! Drgač pa hvala za odgovor.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Al The BIG Judge
Pridružen/-a: 27.12. 2008, 15:00 Prispevkov: 494 Kraj: Slivice<---->Koper
|
Objavljeno: 05 Nov 2010 16:13 Naslov sporočila: |
|
|
Ok morde je res mal na ostro napisano tko d brez zamere k ni blo tolk hudo mišleno kokr je vidt. Mal me je res dviglno tist z oznakami motorja...
Tebe pa prosm d res mal bl logično postavlaš uprašanja pa plis povej kaj maš ti pa te dvojne črke? _________________ The Judge
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|