Civic 4.gen mania Seznam forumov Civic 4.gen mania
Honda fun forum
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




Zgodovina honde civic

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Civic 4.gen mania Seznam forumov -> Tehnika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Japan80s
THE BIG BOSS


Pridružen/-a: 27.12. 2008, 00:28
Prispevkov: 363
Kraj: Kraj kjer so leteci civici

PrispevekObjavljeno: 01 Jan 2009 14:20    Naslov sporočila: Zgodovina honde civic Odgovori s citatom

Preko pol milijona iz Anglije

Izdelava prvega civica, majhne 1200 kubiène kombilimuzine s prednjim pogonom, se je prièela pred dobrimi tremi desetletji na Japonskem. Od tedaj naprej je avtomobil doživel prenovo v sedmih generacijah, ki so obsegale tri in petvratne razlièice, kombilimuzine, kupeje, limuzine, kabriolete in celo štirikolesno gnane SUV-je. Civic danes izdelujejo po številnih tovarnah širom sveta. Julija 2002, na trideseto obletnico Honde civic, se je dogodil še en jubilej: v Evropi se je prodal dvomilijontega civica. Natanèno èetrtina izmed teh pa je bilo izdelanih v Hondini evropski tovarni v Swindonu (Velika Britanija).



Civicove inovacije

V civicu je bilo skozi generacije vgrajenih precejšnje število hondinih tehniènih inovacij kot so motor CVCC (leta 1973), motor VTEC (1989), real time 4WD (civic shuttle, leta 1884), elektrièno premièna zložljiva streha (CRX, leta 1992) in menjalnik CVT (leta 1996). V zadnjem èasu so veliko naredili na podroèju varnosti pešcev. Hkrati pa so v serijsko proizvodnjo spravili vozila s pogonom na zemeljski plin (civic GX, leta 1997) in s hibridno kombinacijo bencin - elektrika (civic IMA, leta 2002).


Napredna tehnologija

V tridesetletni zgodovini je vsaka generacija postavljala nove standarde in tako ni presenetljivo, da civic ostaja Hondin najbolje prodajan model. Postal je sinonim za uspeh in uèinkovitost znamke, hkrati pa je zagotovil prodor Honde med 10 svetovno najboljših izdelovalcev avtomobilov. Že prvi civic, ki je bil predstavljen leta 1972, je kazal na tehnološko revolucijo: kar nekaj èasa pred golfom je predstavil temeljne znaèilnosti kompaktnega avtomobila. Druga generacija civica je prva predstavila petvratno razlièico kombilimuzine v letu 1979. V to je bil vgrajen modificiran motor CVCC, ki ga je Honda predstavila leta 1973 in je zadovoljeval ameriškemu okoljevarstvenemu aktu Clear Air Act. Z njim so zmanjšali škodljive emisije in ustvarili svetoven sloves Honde kot inovativnega proizvajalca motorjev.


Prva generacija 1972 - 1979
Prvega civica je poganjal aluminijast 1,2-litrski štirivaljni motor s 54 KM. Na Japonskem in v ZDA je imel avtomobil vgrajen nizkoemisijski CVCC motor, ki je vse do leta 1983 zadovoljeval strogim ameriškim standardom brez uporabe katalizatorja. Po vsem svetu je navdušil kupce zaradi svojega dizajna, tehnologije in nizke porabe goriva - karakteristik, ki so se nadaljevale tudi skozi vse naslednje modele. Do leta 1976 so prodali že milijon primerkov prvega civica, na voljo pa je bil kot trivratna kombilimuzina, limuzina in karavan.



Druga generacija 1979 - 1983
Druga generacija civica je doživela poveèanje zunanjih mer. Poleg standardnega petstopenjskega roènega menjalnika je bil od leta 1981 na voljo tristopenjski menjalnik Hondamatic. Konec leta 1982 je bilo proizvedenih tri že milijone avtomobilov. Obenem je na tej generaciji temeljil Roverjev triumph acclaim - izdelovali so ga po licenci Hondine štirivratne razlièice Ballade. "Super Civic" je bil od septembra 1979 na voljo kot tri in petvratna kombilimuzina ter karavan.


Tretja generacija 1983 - 1987Tretja generacija z vzdevkom "Wonder Civic" je bila na voljo v treh razliènih oblikah: kot trivratna kombilimuzina, "Shuttle" (predhodnica današnjih MPV-jev) ter kot športni CRX. Sveže, ostre linije evropeiziranih serij so nakazale na velike spremembe v razvoju civica. Trivratna razlièica je dobila "Car-Design-Award 1984" v Torinu. Leta 1985 so uvedli vbrizg goriva in katalizatorje. CRX je postal ljubljenec mladih in mladih po duši - kompaktni športni kupe z 1,5-litrskim motorjem, je zmogel od 0 do 100 km/h v manj kot 10 sekundah in dosegel najvišjo hitrost 200 km/h. Druga posebnost Honde, ki je presegla sodobnike, je bil civic shuttle. Imel je prostorno notranjost in kratko medosno razdaljo ter bi ga lahko utemeljeno oznaèili za predhodnika modernega družinsko-veènamenskega vozila in zagotovo za predhodnika današnjega streama. Od leta 1985 naprej je bil shuttle opremljen s pogonom real time 4WD, ki mu je po potrebi omogoèal prenos moèi na vsa štiri kolesa..


Èetrta generacija 1987 - 1991

Ta generacija, ljubkovalno imenovana "Grand Civic" je bila na voljo v štirih izvedbah: v tri ali štirivratni, športnii CRX in uporabni shuttle. Civic se je glede podvozja zgledoval kar pri dražjih modelih prelude in accord. V vseh razlièicah je imel vgrajene motorje s štirimi ventili na valj. V športni CRX, ki je vabil s svojstveno obliko, je bil vgrajen zmogljiv iVT motor s 150 KM, s katerim je CRX presegel 220 km/h. Ravno v tej generaciji pa se je Honda prebila v sam vrh avtomobilskih proizvajalcev, ki zmorejo narediti visokozmogljive motorje iz majhne prostornine, a so kljub temu uporabni tudi v vsakodnevnem prometu.


Peta generacija 1991 - 1995

Precej oglato linearno oblikovanje civica se je v peti generaciji (imenovani "sport civic") umaknilo bolj masivnim in klinastim oblikam z manjšimi steklenimi deli, kar je poleg veèje medosne razdalje in dolžine dalo videz veèje kompaktnosti vozila. Karoserijske razlièice so bile na zaèetku tri: trivratna kombilimuzina, štirivratna limuzina in CRX. V peto generacijo so že vgrajevali varnostne sisteme kot sta ABS in varnostne blazine. S to generacijo so predstavili tudi nove VTEC motorje. Med ADAC-ovo "Eco Tour of Europe" je trivratni civic z VTEC-E motorjem dosegel porabo manj kot 5 litrov goriva na 100 kilometrov. V tem èasu se je poveèalo tudi povpraševanje po kabrioletih, zato je imela nova generacija CRX-a snemljivo streho. Februarja 1993 so paleti avtomobilov dodali še kupe, ki so ga izdelovali v Ameriki, dve leti kasneje tudi petvratno kombilimuzino.


Šesta generacija 1995 - 2001

"Miracle civic" je na trg zapeljal kot trivratni model, limuzina, kupe in CRX. Trivaratni model so podaljšali na 4,19 metra in dodali èiste steklene prednje luèi in ostro linijo strehe. Civic 1,6i ES je imel prviè vgrajen elektronsko nadzorovan CVT menjalnik. Leta 1998 so izbiro modelov poveèali še z družinskim "aero-deck" karavanom, ki so ga izdelovali v Evropi. Istoèasno so na Japonskem predstavili model civic Type-R, ki ga je poganjal 1,6-litrski VTEC motor s 185 konjskimi moèmi pri 8200 vrtljajih na minuto.


Sedma generacija

Sedma generacija civica je precej zrasla v vse smeri - še posebej v višino (5 cm). Na voljo je v dvo-,tri-,štiri- in petvratni izvedbi. Zaradi tako široke palete in prodaje na številnih evropskih trgih so to generacijo pri Hondi poimenovali "Global player". Še posebej je izstopala športna razlièica - Type R. Njegov 2-litrski motor z 200 konjskimi moèmi je postavil Type-R na najvišje mesto po moèi v vsej zgodovini civicov. Civic je z njim tako zrcalil Hondino uspešnost v avtomobilskem športu, ki med drugim obsega šest konstruktorskih naslovov v Formuli 1 in veè kot 500 motoristiènih zmag na velikih nagradah. Po drugi strani pa je Honda s hibridnim modelom Civic IMA jasno izrazila tudi svojo okoljsko zavest.


Osma generacija

Na avtomobilskem salonu v Ženevi smo si lahko ogledali koncept, na podlagi katerega smo lahko predvideli videz osme generacije. Ta je prešla v serijsko izvedbo z minimalnimi spremembami. Oblikovno je športnejša od predhodnice in dovolj originalna, da bo znala pritegniti zveste privržence. Kljub bolj atletskim razmerjem karoserije je pridobila na prostornosti, glede èesar še posebej vpadljivo deluje 485-litrski prtljažnik. V motorni paleti je novost 1,8-litrski bencinski motor s 140 KM. Kot celotna paleta motorjev (prviè v tem velikostnem razredu) je tudi ta povezan s šeststopenjskim roènim menjalnikom. Èeprav je trenutno na razpolago le petvratna razlièica, daje zaradi "skrite" kljuke zadnjih vrat dinamièen vtis trivratnega avtomobila.

5 dejstev o civicu

Civic je vsaka druga honda, ki je prodana v Veliki Britaniji.
Civici, izdelani v Veliki Britaniji, so namenjeni tudi za izvoz na Japonsko (civic Type-R) in Severno Ameriko (civic SI).
Civic Type-R je prodan kot vsak tretji trivratni civic.
Od decembra 2001 v Ameriki in od leta 2004 v Evropi, je na voljo tudi civic IMA s hibridnim pogonom (kombinacija bencinskega in elektromotorja).
Civic sedme generacije je dosegel štiri zvezdice po Euro NCAP-u (varnosti pri trkih) in tri zvezdice pri zagotavljanju varnosti pešcev.[/img]
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Civic 4.gen mania Seznam forumov -> Tehnika Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.