Civic 4.gen mania Seznam forumov Civic 4.gen mania
Honda fun forum
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




Honda D16A7 par vprašanj
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Civic 4.gen mania Seznam forumov -> Tuning
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
BLUE SPIRIT



Pridružen/-a: 07.01. 2009, 23:08
Prispevkov: 37

PrispevekObjavljeno: 23 Jan 2009 20:15    Naslov sporočila: Honda D16A7 par vprašanj Odgovori s citatom

Evo, če že noben drug noče nč napisat bom pa jst začel Very Happy
Prosil bi za kakšno idejo kako mal več spravit ven iz mašine D16A7 se pravi 1.6 16V 115KM(Civic Sedan l.89)
Zanima me, če kdo ve koliko bi pridobu če bi nižal glavo (itak morm menjat tesnilo glave) in seveda za koliko? Glava je še originalna, mašina ni bila še nikoli odprta.
Menjal bi tudi fi cevi komplet izpuha, kakšne ideje?
No da vidim, dejmo fantje in dekleta, rabim predloge! Laughing
_________________
Honda Civic 6. gen 1.4 iS 90KM--- ni ni
Honda Civic 4.gen 1.6 16V 116KM .........at the moment
Driven bj Sergio jr.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
destuff
Končno sem ..zelen..


Pridružen/-a: 04.01. 2009, 11:13
Prispevkov: 202
Kraj: Strunjan

PrispevekObjavljeno: 23 Jan 2009 21:48    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

oj
moj predlog...swap na d16a9 se pravi 130km..si pridobil 15 km a denarja dosti ne bos porabu...se vedno dobiš nekaj nazaj od svoje mašine če jo prodaš.

na ta motor pa nardiš:
-concerto menjalnik
-lažji vztrajnik
-CAI
-sklopka stage 1 ali 2
-izpušni kolekto 4-2-1 al pa 4-1
-auspuh vsaj z inox-a

konjov ne boš pridobil dosti ampak bo avto dosti lepše dihal...in boš dosti hitrejši ko zdej.

glave nižat pa nwm če ma kej smisla saj je z motorja zvlečena že skoraj max.moč.

mybe kašni bati odmične pulirat sesalni...ampak so že lepi €€€


lp
david
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Al
The BIG Judge


Pridružen/-a: 27.12. 2008, 15:00
Prispevkov: 494
Kraj: Slivice<---->Koper

PrispevekObjavljeno: 24 Jan 2009 02:09    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja na nižanju glave ne dobiš lih kej dost! moja je že 2x nižana in je blo vprašanje če bo sploh še vžgalo aali se bojo bati in ventili srečal Laughing !!!
Najboljše kar lako narediš je da vržeš večji izpuh gor narediš en lep servis beri gornja garnitura tesnil z tefloni na čelu + lažji vstrajnik in pa concerto menjalnik pa boš vti-ju stal v riti do 4. marče (če dobr spelavaš)
_________________
The Judge

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
KING Alexzander the GREAT
Kralj teritorija


Pridružen/-a: 27.12. 2008, 01:34
Prispevkov: 365
Kraj: 5.gen Land(Blizu Niksica)

PrispevekObjavljeno: 24 Jan 2009 13:21    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Jaz sem pri svoji 4.gen z izpusnim kolektorjem Megan racing 4-2-1 pa komplet izpuh fi55 na koncu mel izmerjenih 142KM,tak da se strinjam fajn bi ti bilo iti na eno 130KM masino,zdaj pa ce imas dober tam motor,potem pa rihtaj tega.

Pa bol priporocam 4-2-1 kolektor saj ti bo dal vec navora,kar mislim da je tudi bolse da mas malo navorcka ko ga tisis tam po Thinj-u Laughing Laughing Laughing
_________________
Moj EG-o je vedno pred vami
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
KING Alexzander the GREAT
Kralj teritorija


Pridružen/-a: 27.12. 2008, 01:34
Prispevkov: 365
Kraj: 5.gen Land(Blizu Niksica)

PrispevekObjavljeno: 24 Jan 2009 13:22    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Al je napisal/a:
Ja na nižanju glave ne dobiš lih kej dost! moja je že 2x nižana in je blo vprašanje če bo sploh še vžgalo aali se bojo bati in ventili srečal Laughing !!!
Najboljše kar lako narediš je da vržeš večji izpuh gor narediš en lep servis beri gornja garnitura tesnil z tefloni na čelu + lažji vstrajnik in pa concerto menjalnik pa boš vti-ju stal v riti do 4. marče (če dobr spelavaš)


Ni sans,ni te 4.gen ki me ujame,kar si napisal Cool Very Happy

Prej sm jaz njih lovil ko sem mel 4.gen,zdj pa takim bezim Laughing Laughing Laughing
_________________
Moj EG-o je vedno pred vami
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
cazanova
B18 racer


Pridružen/-a: 27.12. 2008, 19:49
Prispevkov: 1157
Kraj: kp

PrispevekObjavljeno: 24 Jan 2009 15:15    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

KING Alexzander the GREAT je napisal/a:
Al je napisal/a:
Ja na nižanju glave ne dobiš lih kej dost! moja je že 2x nižana in je blo vprašanje če bo sploh še vžgalo aali se bojo bati in ventili srečal Laughing !!!
Najboljše kar lako narediš je da vržeš večji izpuh gor narediš en lep servis beri gornja garnitura tesnil z tefloni na čelu + lažji vstrajnik in pa concerto menjalnik pa boš vti-ju stal v riti do 4. marče (če dobr spelavaš)


Ni sans,ni te 4.gen ki me ujame,kar si napisal Cool Very Happy

Prej sm jaz njih lovil ko sem mel 4.gen,zdj pa takim bezim Laughing Laughing Laughing


on je mel v mislih mogoce enega nasega kolega z 6g sam uni ima 16 col fetlne..in ga majstr za 130ks crx pihne dol ..
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
destuff
Končno sem ..zelen..


Pridružen/-a: 04.01. 2009, 11:13
Prispevkov: 202
Kraj: Strunjan

PrispevekObjavljeno: 24 Jan 2009 17:13    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

kaj je tezko danes vti-ja pihnit Wink

drugace lahko tudi uporabnik ED9 doda kasno besedo Wink


lp
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
cazanova
B18 racer


Pridružen/-a: 27.12. 2008, 19:49
Prispevkov: 1157
Kraj: kp

PrispevekObjavljeno: 24 Jan 2009 19:09    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

destuff je napisal/a:
kaj je tezko danes vti-ja pihnit Wink


dobrega vti-ja zlo tezko..Wink
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Al
The BIG Judge


Pridružen/-a: 27.12. 2008, 15:00
Prispevkov: 494
Kraj: Slivice<---->Koper

PrispevekObjavljeno: 24 Jan 2009 21:30    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ha ha ha vti??? Mala malca!!! Aja Alex s tabo pa itak ne govorimo o stock avtih k pr teb nikol ne veš kaj maš pod pokrovom!!!


Sory sam izkušnje nardijo svoje!
Drgač pa en jeb... rado strese 6. vtija če je le kolčkej deca za volanom kar pa loh sam potrdiš Alex!
_________________
The Judge

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
KING Alexzander the GREAT
Kralj teritorija


Pridružen/-a: 27.12. 2008, 01:34
Prispevkov: 365
Kraj: 5.gen Land(Blizu Niksica)

PrispevekObjavljeno: 25 Jan 2009 01:47    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Jaz bom tak povedal pravi voznik Vti-ja kokr je recimo Zivc,njega sm od 30 dregov ki sva jih mela sm ga 3x posekal to je pa to,medtem ko sm pa priznam druge vti voznike puscal za sabo za malo malco,tam do 4.prestave,samo z tem da sm jaz mel celi avto prefukan oni vti-ji so bli pa vec ali manj serijski,tak da ce je pravi voznik vti-ja pa pravi voznik 4.gen si nekako z 4.gen do 3.prestave spredi potem pa nimas vec sans,ko ze takrat do 3.prestave si 50cm ali pa 1m pred njim.
Pa negovorim napamet sm dregal z 4.gen proti vsem moznim vti-jom pa tocno vem kje ga mam kje pa ne,sem pa tudi puscal za sabo vti-ja po dolzino ali 2,samo ko je lastnik sam glup ali prvo zavrti prevec,ali mu pa pade pod Vtec,medtem ko 4.gen sm nastimal tam na 4k rpm spustis rocno pa sklopko gas do podna in se vedno isto izstreli Twisted Evil Twisted Evil Cool
_________________
Moj EG-o je vedno pred vami
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
ED9
Mr.HondeK.


Pridružen/-a: 06.01. 2009, 01:13
Prispevkov: 137

PrispevekObjavljeno: 25 Jan 2009 12:09    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

na tvojem mestu če bi mel približno 600€ bi nardil takole.

Swap d16a9 zaradi tega ker ima več navora kot A7
en dober servis nardit jermeni španarji, tefloni pomožnosti hondadata dihtunge
concerto menialnik ( Na HCS daj oglas najmanj 3je se bojo javli za prodajo)
Športn kolektor 4.1
Eno močno sklopko po možnosti 3 peresno,
greš do enega dobrega strugarja da ti vztrajnik dol potegne ker seriski je preteški
inox f50 izpuh
in pa pomožnosti CAI
Če pa maš kaj viška denarja pa se da A9 sesalni kolektor lepo spulirat ker je širši kot A8 in dosti širši od A7. in motor še malo lažje zadiha.
Se pa da razširit tudi luputo plina. En kolega si jo je dal širit, in zdaj ko bo motor skupaj bomo vidli kak bo z prostim tekom.

Da pa bi nekaj glavo nižal nima nekega smisla. to smo na yugecih delali Laughing polek tega če ti slučajno kdaj jermen preskoči je dosti manj možnosti da se srečata ventil in bat ker je kompresiski prostor dokaj velik Wink Z vsemi naštetimi predelavami če je dober motor v osnovi bi prišo na max 145 ali pa kaj več hp

Aja pa 14'' ali pa max 15'' platišča obvezno Wink pa ene dobre gume za trakcijo Wink


jaz sem na moji crx mel concerto menialnik in lažji vztrajnik zadeva trga. GSI na letališču ni za burek mel. marsikeri me je vprašal kak se mi lahko avto tak zavrti. Twisted Evil Pri tem pa si lahko brez skrbi da bi ti motor zružo kajti nisi tunal motorja, ampak opremo Wink
_________________
TO KAJ PLAVO KADI TO NAJBOL LETI Very Happy
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
BLUE SPIRIT



Pridružen/-a: 07.01. 2009, 23:08
Prispevkov: 37

PrispevekObjavljeno: 25 Jan 2009 23:15    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

KING Alexzander the GREAT je napisal/a:
Jaz sem pri svoji 4.gen z izpusnim kolektorjem Megan racing 4-2-1 pa komplet izpuh fi55 na koncu mel izmerjenih 142KM,tak da se strinjam fajn bi ti bilo iti na eno 130KM masino,zdaj pa ce imas dober tam motor,potem pa rihtaj tega.

Pa bol priporocam 4-2-1 kolektor saj ti bo dal vec navora,kar mislim da je tudi bolse da mas malo navorcka ko ga tisis tam po Thinj-u Laughing Laughing Laughing

No sej na nekaj tazga sem ciljal, kolektor je že gor (un tvoj, če se ga še spomniš Wink ) edino fi izpuha bi še zamenju na 55. Za ostale stvari mi pa zmanjka idej, ker v neke extremne predelave nebi šel.
_________________
Honda Civic 6. gen 1.4 iS 90KM--- ni ni
Honda Civic 4.gen 1.6 16V 116KM .........at the moment
Driven bj Sergio jr.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
BLUE SPIRIT



Pridružen/-a: 07.01. 2009, 23:08
Prispevkov: 37

PrispevekObjavljeno: 25 Jan 2009 23:40    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ED9 je napisal/a:
na tvojem mestu če bi mel približno 600€ bi nardil takole.

Swap d16a9 zaradi tega ker ima več navora kot A7
en dober servis nardit jermeni španarji, tefloni pomožnosti hondadata dihtunge
concerto menialnik ( Na HCS daj oglas najmanj 3je se bojo javli za prodajo)
Športn kolektor 4.1
Eno močno sklopko po možnosti 3 peresno,
greš do enega dobrega strugarja da ti vztrajnik dol potegne ker seriski je preteški
inox f50 izpuh
in pa pomožnosti CAI
Če pa maš kaj viška denarja pa se da A9 sesalni kolektor lepo spulirat ker je širši kot A8 in dosti širši od A7. in motor še malo lažje zadiha.
Se pa da razširit tudi luputo plina. En kolega si jo je dal širit, in zdaj ko bo motor skupaj bomo vidli kak bo z prostim tekom.

Da pa bi nekaj glavo nižal nima nekega smisla. to smo na yugecih delali Laughing polek tega če ti slučajno kdaj jermen preskoči je dosti manj možnosti da se srečata ventil in bat ker je kompresiski prostor dokaj velik Wink Z vsemi naštetimi predelavami če je dober motor v osnovi bi prišo na max 145 ali pa kaj več hp

Aja pa 14'' ali pa max 15'' platišča obvezno Wink pa ene dobre gume za trakcijo Wink


jaz sem na moji crx mel concerto menialnik in lažji vztrajnik zadeva trga. GSI na letališču ni za burek mel. marsikeri me je vprašal kak se mi lahko avto tak zavrti. Twisted Evil Pri tem pa si lahko brez skrbi da bi ti motor zružo kajti nisi tunal motorja, ampak opremo Wink

No tud tvoj predlog ni slab. Zdej, namen mam imet to mašino notr, menjal je nebi za 130 KM (mogoče mal kasnej), ker se ta mašina neverjetno dobr zvrti, kar si napisal za GSI-ja ti verjamen, sam kaj bi pa reku če ti povem da sem mu jst s serijskim motorjem bil za ritjo na Brnčičevi? Wink
Mašinca bo kar ta ostala, mi je pa zelo všeč tvoj predlog za swap, mogoče se pa še za kaj takšnega odločim Wink
Hvala vsem za predloge, bomo vidli kako se bodo zadeve odvijale naprej, ko bo pa avto končan vam ga pa tudi predstavim. Twisted Evil

Aja pa če ima kdo še kakšen predlog, čeprov mislim da je kr to to, naj pa kar napiše Wink
_________________
Honda Civic 6. gen 1.4 iS 90KM--- ni ni
Honda Civic 4.gen 1.6 16V 116KM .........at the moment
Driven bj Sergio jr.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ED9
Mr.HondeK.


Pridružen/-a: 06.01. 2009, 01:13
Prispevkov: 137

PrispevekObjavljeno: 26 Jan 2009 17:09    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sej vsi ti omenjeni deli kar sem ti naštel za A9 predelavo grejo na tvoj A7 razen sesalnega kolektorja Wink


Drugač pa flašo smejalnega plina cev priklopit tik pred začetkom lupute plina, pa enega lahkega sovoznika da ti ventil odpira pa zapira Laughing Pa vsaki drugi drag race nov motor Laughing Laughing Joke
_________________
TO KAJ PLAVO KADI TO NAJBOL LETI Very Happy
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
KING Alexzander the GREAT
Kralj teritorija


Pridružen/-a: 27.12. 2008, 01:34
Prispevkov: 365
Kraj: 5.gen Land(Blizu Niksica)

PrispevekObjavljeno: 26 Jan 2009 20:24    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

BLUE SPIRIT je napisal/a:
KING Alexzander the GREAT je napisal/a:
Jaz sem pri svoji 4.gen z izpusnim kolektorjem Megan racing 4-2-1 pa komplet izpuh fi55 na koncu mel izmerjenih 142KM,tak da se strinjam fajn bi ti bilo iti na eno 130KM masino,zdaj pa ce imas dober tam motor,potem pa rihtaj tega.

Pa bol priporocam 4-2-1 kolektor saj ti bo dal vec navora,kar mislim da je tudi bolse da mas malo navorcka ko ga tisis tam po Thinj-u Laughing Laughing Laughing

No sej na nekaj tazga sem ciljal, kolektor je že gor (un tvoj, če se ga še spomniš Wink ) edino fi izpuha bi še zamenju na 55. Za ostale stvari mi pa zmanjka idej, ker v neke extremne predelave nebi šel.


Ja onega jaz nism nikol zmontiral kolektorja,ga je prej mel Goku na Esi-ju Wink Twisted Evil
_________________
Moj EG-o je vedno pred vami
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Civic 4.gen mania Seznam forumov -> Tuning Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.