Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
BLUE SPIRIT
Pridružen/-a: 07.01. 2009, 23:08 Prispevkov: 37
|
Objavljeno: 23 Jan 2009 20:15 Naslov sporočila: Honda D16A7 par vprašanj |
|
|
Evo, če že noben drug noče nč napisat bom pa jst začel
Prosil bi za kakšno idejo kako mal več spravit ven iz mašine D16A7 se pravi 1.6 16V 115KM(Civic Sedan l.89)
Zanima me, če kdo ve koliko bi pridobu če bi nižal glavo (itak morm menjat tesnilo glave) in seveda za koliko? Glava je še originalna, mašina ni bila še nikoli odprta.
Menjal bi tudi fi cevi komplet izpuha, kakšne ideje?
No da vidim, dejmo fantje in dekleta, rabim predloge! _________________ Honda Civic 6. gen 1.4 iS 90KM--- ni ni
Honda Civic 4.gen 1.6 16V 116KM .........at the moment
Driven bj Sergio jr. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
destuff Končno sem ..zelen..
Pridružen/-a: 04.01. 2009, 11:13 Prispevkov: 202 Kraj: Strunjan
|
Objavljeno: 23 Jan 2009 21:48 Naslov sporočila: |
|
|
oj
moj predlog...swap na d16a9 se pravi 130km..si pridobil 15 km a denarja dosti ne bos porabu...se vedno dobiš nekaj nazaj od svoje mašine če jo prodaš.
na ta motor pa nardiš:
-concerto menjalnik
-lažji vztrajnik
-CAI
-sklopka stage 1 ali 2
-izpušni kolekto 4-2-1 al pa 4-1
-auspuh vsaj z inox-a
konjov ne boš pridobil dosti ampak bo avto dosti lepše dihal...in boš dosti hitrejši ko zdej.
glave nižat pa nwm če ma kej smisla saj je z motorja zvlečena že skoraj max.moč.
mybe kašni bati odmične pulirat sesalni...ampak so že lepi €€€
lp
david _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Al The BIG Judge
Pridružen/-a: 27.12. 2008, 15:00 Prispevkov: 494 Kraj: Slivice<---->Koper
|
Objavljeno: 24 Jan 2009 02:09 Naslov sporočila: |
|
|
Ja na nižanju glave ne dobiš lih kej dost! moja je že 2x nižana in je blo vprašanje če bo sploh še vžgalo aali se bojo bati in ventili srečal !!!
Najboljše kar lako narediš je da vržeš večji izpuh gor narediš en lep servis beri gornja garnitura tesnil z tefloni na čelu + lažji vstrajnik in pa concerto menjalnik pa boš vti-ju stal v riti do 4. marče (če dobr spelavaš) _________________ The Judge
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
KING Alexzander the GREAT Kralj teritorija
Pridružen/-a: 27.12. 2008, 01:34 Prispevkov: 365 Kraj: 5.gen Land(Blizu Niksica)
|
Objavljeno: 24 Jan 2009 13:21 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem pri svoji 4.gen z izpusnim kolektorjem Megan racing 4-2-1 pa komplet izpuh fi55 na koncu mel izmerjenih 142KM,tak da se strinjam fajn bi ti bilo iti na eno 130KM masino,zdaj pa ce imas dober tam motor,potem pa rihtaj tega.
Pa bol priporocam 4-2-1 kolektor saj ti bo dal vec navora,kar mislim da je tudi bolse da mas malo navorcka ko ga tisis tam po Thinj-u _________________ Moj EG-o je vedno pred vami |
|
Nazaj na vrh |
|
|
KING Alexzander the GREAT Kralj teritorija
Pridružen/-a: 27.12. 2008, 01:34 Prispevkov: 365 Kraj: 5.gen Land(Blizu Niksica)
|
Objavljeno: 24 Jan 2009 13:22 Naslov sporočila: |
|
|
Al je napisal/a: |
Ja na nižanju glave ne dobiš lih kej dost! moja je že 2x nižana in je blo vprašanje če bo sploh še vžgalo aali se bojo bati in ventili srečal !!!
Najboljše kar lako narediš je da vržeš večji izpuh gor narediš en lep servis beri gornja garnitura tesnil z tefloni na čelu + lažji vstrajnik in pa concerto menjalnik pa boš vti-ju stal v riti do 4. marče (če dobr spelavaš) |
Ni sans,ni te 4.gen ki me ujame,kar si napisal
Prej sm jaz njih lovil ko sem mel 4.gen,zdj pa takim bezim _________________ Moj EG-o je vedno pred vami |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cazanova B18 racer
Pridružen/-a: 27.12. 2008, 19:49 Prispevkov: 1157 Kraj: kp
|
Objavljeno: 24 Jan 2009 15:15 Naslov sporočila: |
|
|
KING Alexzander the GREAT je napisal/a: |
Al je napisal/a: |
Ja na nižanju glave ne dobiš lih kej dost! moja je že 2x nižana in je blo vprašanje če bo sploh še vžgalo aali se bojo bati in ventili srečal !!!
Najboljše kar lako narediš je da vržeš večji izpuh gor narediš en lep servis beri gornja garnitura tesnil z tefloni na čelu + lažji vstrajnik in pa concerto menjalnik pa boš vti-ju stal v riti do 4. marče (če dobr spelavaš) |
Ni sans,ni te 4.gen ki me ujame,kar si napisal
Prej sm jaz njih lovil ko sem mel 4.gen,zdj pa takim bezim |
on je mel v mislih mogoce enega nasega kolega z 6g sam uni ima 16 col fetlne..in ga majstr za 130ks crx pihne dol .. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
destuff Končno sem ..zelen..
Pridružen/-a: 04.01. 2009, 11:13 Prispevkov: 202 Kraj: Strunjan
|
Objavljeno: 24 Jan 2009 17:13 Naslov sporočila: |
|
|
kaj je tezko danes vti-ja pihnit
drugace lahko tudi uporabnik ED9 doda kasno besedo
lp _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
cazanova B18 racer
Pridružen/-a: 27.12. 2008, 19:49 Prispevkov: 1157 Kraj: kp
|
Objavljeno: 24 Jan 2009 19:09 Naslov sporočila: |
|
|
destuff je napisal/a: |
kaj je tezko danes vti-ja pihnit |
dobrega vti-ja zlo tezko.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Al The BIG Judge
Pridružen/-a: 27.12. 2008, 15:00 Prispevkov: 494 Kraj: Slivice<---->Koper
|
Objavljeno: 24 Jan 2009 21:30 Naslov sporočila: |
|
|
Ha ha ha vti??? Mala malca!!! Aja Alex s tabo pa itak ne govorimo o stock avtih k pr teb nikol ne veš kaj maš pod pokrovom!!!
Sory sam izkušnje nardijo svoje!
Drgač pa en jeb... rado strese 6. vtija če je le kolčkej deca za volanom kar pa loh sam potrdiš Alex! _________________ The Judge
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
KING Alexzander the GREAT Kralj teritorija
Pridružen/-a: 27.12. 2008, 01:34 Prispevkov: 365 Kraj: 5.gen Land(Blizu Niksica)
|
Objavljeno: 25 Jan 2009 01:47 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz bom tak povedal pravi voznik Vti-ja kokr je recimo Zivc,njega sm od 30 dregov ki sva jih mela sm ga 3x posekal to je pa to,medtem ko sm pa priznam druge vti voznike puscal za sabo za malo malco,tam do 4.prestave,samo z tem da sm jaz mel celi avto prefukan oni vti-ji so bli pa vec ali manj serijski,tak da ce je pravi voznik vti-ja pa pravi voznik 4.gen si nekako z 4.gen do 3.prestave spredi potem pa nimas vec sans,ko ze takrat do 3.prestave si 50cm ali pa 1m pred njim.
Pa negovorim napamet sm dregal z 4.gen proti vsem moznim vti-jom pa tocno vem kje ga mam kje pa ne,sem pa tudi puscal za sabo vti-ja po dolzino ali 2,samo ko je lastnik sam glup ali prvo zavrti prevec,ali mu pa pade pod Vtec,medtem ko 4.gen sm nastimal tam na 4k rpm spustis rocno pa sklopko gas do podna in se vedno isto izstreli _________________ Moj EG-o je vedno pred vami |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ED9 Mr.HondeK.
Pridružen/-a: 06.01. 2009, 01:13 Prispevkov: 137
|
Objavljeno: 25 Jan 2009 12:09 Naslov sporočila: |
|
|
na tvojem mestu če bi mel približno 600€ bi nardil takole.
Swap d16a9 zaradi tega ker ima več navora kot A7
en dober servis nardit jermeni španarji, tefloni pomožnosti hondadata dihtunge
concerto menialnik ( Na HCS daj oglas najmanj 3je se bojo javli za prodajo)
Športn kolektor 4.1
Eno močno sklopko po možnosti 3 peresno,
greš do enega dobrega strugarja da ti vztrajnik dol potegne ker seriski je preteški
inox f50 izpuh
in pa pomožnosti CAI
Če pa maš kaj viška denarja pa se da A9 sesalni kolektor lepo spulirat ker je širši kot A8 in dosti širši od A7. in motor še malo lažje zadiha.
Se pa da razširit tudi luputo plina. En kolega si jo je dal širit, in zdaj ko bo motor skupaj bomo vidli kak bo z prostim tekom.
Da pa bi nekaj glavo nižal nima nekega smisla. to smo na yugecih delali polek tega če ti slučajno kdaj jermen preskoči je dosti manj možnosti da se srečata ventil in bat ker je kompresiski prostor dokaj velik Z vsemi naštetimi predelavami če je dober motor v osnovi bi prišo na max 145 ali pa kaj več hp
Aja pa 14'' ali pa max 15'' platišča obvezno pa ene dobre gume za trakcijo
jaz sem na moji crx mel concerto menialnik in lažji vztrajnik zadeva trga. GSI na letališču ni za burek mel. marsikeri me je vprašal kak se mi lahko avto tak zavrti. Pri tem pa si lahko brez skrbi da bi ti motor zružo kajti nisi tunal motorja, ampak opremo _________________ TO KAJ PLAVO KADI TO NAJBOL LETI |
|
Nazaj na vrh |
|
|
BLUE SPIRIT
Pridružen/-a: 07.01. 2009, 23:08 Prispevkov: 37
|
Objavljeno: 25 Jan 2009 23:15 Naslov sporočila: |
|
|
KING Alexzander the GREAT je napisal/a: |
Jaz sem pri svoji 4.gen z izpusnim kolektorjem Megan racing 4-2-1 pa komplet izpuh fi55 na koncu mel izmerjenih 142KM,tak da se strinjam fajn bi ti bilo iti na eno 130KM masino,zdaj pa ce imas dober tam motor,potem pa rihtaj tega.
Pa bol priporocam 4-2-1 kolektor saj ti bo dal vec navora,kar mislim da je tudi bolse da mas malo navorcka ko ga tisis tam po Thinj-u |
No sej na nekaj tazga sem ciljal, kolektor je že gor (un tvoj, če se ga še spomniš ) edino fi izpuha bi še zamenju na 55. Za ostale stvari mi pa zmanjka idej, ker v neke extremne predelave nebi šel. _________________ Honda Civic 6. gen 1.4 iS 90KM--- ni ni
Honda Civic 4.gen 1.6 16V 116KM .........at the moment
Driven bj Sergio jr. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
BLUE SPIRIT
Pridružen/-a: 07.01. 2009, 23:08 Prispevkov: 37
|
Objavljeno: 25 Jan 2009 23:40 Naslov sporočila: |
|
|
ED9 je napisal/a: |
na tvojem mestu če bi mel približno 600€ bi nardil takole.
Swap d16a9 zaradi tega ker ima več navora kot A7
en dober servis nardit jermeni španarji, tefloni pomožnosti hondadata dihtunge
concerto menialnik ( Na HCS daj oglas najmanj 3je se bojo javli za prodajo)
Športn kolektor 4.1
Eno močno sklopko po možnosti 3 peresno,
greš do enega dobrega strugarja da ti vztrajnik dol potegne ker seriski je preteški
inox f50 izpuh
in pa pomožnosti CAI
Če pa maš kaj viška denarja pa se da A9 sesalni kolektor lepo spulirat ker je širši kot A8 in dosti širši od A7. in motor še malo lažje zadiha.
Se pa da razširit tudi luputo plina. En kolega si jo je dal širit, in zdaj ko bo motor skupaj bomo vidli kak bo z prostim tekom.
Da pa bi nekaj glavo nižal nima nekega smisla. to smo na yugecih delali polek tega če ti slučajno kdaj jermen preskoči je dosti manj možnosti da se srečata ventil in bat ker je kompresiski prostor dokaj velik Z vsemi naštetimi predelavami če je dober motor v osnovi bi prišo na max 145 ali pa kaj več hp
Aja pa 14'' ali pa max 15'' platišča obvezno pa ene dobre gume za trakcijo
jaz sem na moji crx mel concerto menialnik in lažji vztrajnik zadeva trga. GSI na letališču ni za burek mel. marsikeri me je vprašal kak se mi lahko avto tak zavrti. Pri tem pa si lahko brez skrbi da bi ti motor zružo kajti nisi tunal motorja, ampak opremo |
No tud tvoj predlog ni slab. Zdej, namen mam imet to mašino notr, menjal je nebi za 130 KM (mogoče mal kasnej), ker se ta mašina neverjetno dobr zvrti, kar si napisal za GSI-ja ti verjamen, sam kaj bi pa reku če ti povem da sem mu jst s serijskim motorjem bil za ritjo na Brnčičevi?
Mašinca bo kar ta ostala, mi je pa zelo všeč tvoj predlog za swap, mogoče se pa še za kaj takšnega odločim
Hvala vsem za predloge, bomo vidli kako se bodo zadeve odvijale naprej, ko bo pa avto končan vam ga pa tudi predstavim.
Aja pa če ima kdo še kakšen predlog, čeprov mislim da je kr to to, naj pa kar napiše _________________ Honda Civic 6. gen 1.4 iS 90KM--- ni ni
Honda Civic 4.gen 1.6 16V 116KM .........at the moment
Driven bj Sergio jr. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ED9 Mr.HondeK.
Pridružen/-a: 06.01. 2009, 01:13 Prispevkov: 137
|
Objavljeno: 26 Jan 2009 17:09 Naslov sporočila: |
|
|
Sej vsi ti omenjeni deli kar sem ti naštel za A9 predelavo grejo na tvoj A7 razen sesalnega kolektorja
Drugač pa flašo smejalnega plina cev priklopit tik pred začetkom lupute plina, pa enega lahkega sovoznika da ti ventil odpira pa zapira Pa vsaki drugi drag race nov motor Joke _________________ TO KAJ PLAVO KADI TO NAJBOL LETI |
|
Nazaj na vrh |
|
|
KING Alexzander the GREAT Kralj teritorija
Pridružen/-a: 27.12. 2008, 01:34 Prispevkov: 365 Kraj: 5.gen Land(Blizu Niksica)
|
Objavljeno: 26 Jan 2009 20:24 Naslov sporočila: |
|
|
BLUE SPIRIT je napisal/a: |
KING Alexzander the GREAT je napisal/a: |
Jaz sem pri svoji 4.gen z izpusnim kolektorjem Megan racing 4-2-1 pa komplet izpuh fi55 na koncu mel izmerjenih 142KM,tak da se strinjam fajn bi ti bilo iti na eno 130KM masino,zdaj pa ce imas dober tam motor,potem pa rihtaj tega.
Pa bol priporocam 4-2-1 kolektor saj ti bo dal vec navora,kar mislim da je tudi bolse da mas malo navorcka ko ga tisis tam po Thinj-u |
No sej na nekaj tazga sem ciljal, kolektor je že gor (un tvoj, če se ga še spomniš ) edino fi izpuha bi še zamenju na 55. Za ostale stvari mi pa zmanjka idej, ker v neke extremne predelave nebi šel. |
Ja onega jaz nism nikol zmontiral kolektorja,ga je prej mel Goku na Esi-ju _________________ Moj EG-o je vedno pred vami |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|