Civic 4.gen mania Seznam forumov Civic 4.gen mania
Honda fun forum
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




D serija

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Civic 4.gen mania Seznam forumov -> Tehnika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Japan80s
THE BIG BOSS


Pridružen/-a: 27.12. 2008, 00:28
Prispevkov: 363
Kraj: Kraj kjer so leteci civici

PrispevekObjavljeno: 28 Dec 2008 12:36    Naslov sporočila: D serija Odgovori s citatom

no tako ker teli nasi civici in crx-imajo D serjo motorjev sem z neta povleku par stvari...prevedel je gospod "google" pa vendar upam da klub katastrofalnemu prevajanju si bo gdo pomagal.....



Čeprav razpoložljivosti uporabljene D-serija motorje po nizkih cenah se je nekoliko priljubljen med tistimi, ki ga spremeni za visoke zmogljivosti (kot tudi priljubljena točka za zamenjavo v prejšnja ali manj močna državljanska vzgoja za takojšen in težavah električne energije brez nadgradnje), je nespremenjenim motorja ne bo preživela dokaj veliko moč kot dodatno opremo z uporabo takšnih zunanjih sprememb, turbopolnilniki, superchargers, ali dušikov oksid kot močnejša, nekoliko bolj robustni in dražji B-serija v Integra.

Na ravni EU odrazila z D-serijo Zdi se, da svoje povezovalne palice, ki se vzdržijo moč povečati do določene točke, ampak bo prekinil, če je ta omejitev prekoračena. Splošno, za D-serijo motornih zmorem do približno 220 bhp (160 kW), dokler ni poskrbljeno za preprečitev detonacije z iskro in skrbno upravljanje goriva. Seveda, ki povezuje palice, bati, in druge notranje dele mogoče zamenjati z bolj trajnem po tržnih delov, da lahko delate z več moči, vendar mnogi se odločijo za zamenjavo za B-serijo motornih da se prepreči morebitna tveganja, povezana z gradnjo motorja. V vseh praktičnost, čeprav so serije B je veliko dražje kot zamenjava v večini D-serija motorja gradi s prisilno indukcije ali dušikov kombinirani. D-serija ima tudi možnost, da bi zamenjali nekaj delov med različnimi motorji in nekaterimi B-serija delov, kot tudi. Pri postopku prisilne indukcijo na D16, na najmanjšo zalogo hypereutectic bati je treba nadomestiti, kot tudi povezovalne palice, če se običajno uporablja "zalogo delov" mejo 220 KM (164 kW) presežena, je treba, čeprav D serija ročične gredi zlasti je bilo ugotovljeno, da zanesljivo ravnanje do 600 kW (450 kW).

OEM visoko kompresijski bati so hiter način za pridobivanje energije v sesalni motor motornega. Vse D-serija motorji teči isti vbodne (75 mm), vendar je večina tovarne motornih različic (tj. D16A1, D15B7, D16Y7) so uporabile različne bata kompresijski višine, kot tudi različne kupola ali petrijevko. Na splošno starejši D motorji imajo višjo kompresijo višine in večje zgorevalno komoro, ki ustvarijo okoli 9.1:1 - 9.4:1 Kompresijsko razmerje iz tovarne. Novejših variant so nekoliko nižja kompresijski višina kombinirane z veliko manjši zgorevalno komoro, da se ustvari Kompresijsko razmerje s 9.4:1 - 9.9:1. Sedaj, če boste združili starejše D16 je batni motor z dne novejšo D16 glavo se lahko končajo s Kompresijsko razmerje približno 10.7:1 brez kakršnega koli drugega dela (tj. D16A1 bata, D16A6 glavo). Obstaja nekaj spletnih strani, ki so Kompresijsko razmerje kalkulatorji za Honda motorje.

D16 in D17 ročic delita iste velikosti, ki nosijo glavno premerov.
D16 in D17 palice imajo vsi iste glavne razsežnosti. D15 je palica je krajša (na splošno) in ima oznako velikosti manjše, čeprav se zapestje pin vbodne je isto.
D15Z1 in D15b motorji imajo palčko, da je enake dolžine kot D16. Razen palica dolžine, ostali dno koncu je D15 spec (tj. paličko in ročice ležaji). D15b je D16 velika palica revijah. D15b uporablja isto p28 palice, da D16z6 ne. Vse druge D15s so manjše palica revijah.
V B18A / B Palica ima isto oznako vbodne kot D16. To je 0,044 "širše, tako da se strani na" big konca "na palčko je treba obrita določitvi za uporabo v D16/17. Za zapestje nožica vbodne je večji, tako konvencionalne D15/16/17 bata se lahko uporabijo samo če staleža "mala konca" Izolator iz paličica se nadomesti z eno od pravilne velikosti. Ti cenovno palice so na splošno menili, da je sposobna izpeljati do 300 konjskih moči (220 kW).
Obstaja D16 motor, ki deluje na stisnjen zemeljski plin (96-98 Civic GX). Je bati, da iz motornih imajo 12.5:1 CR. Zapestje pin vbodne v 98-00 D16B5 je 21 mm, kot je B18B palčko. D17A7 01-05 Civic GX uporabo 19 mm igle tako zapestje.
Zanimivo je, da se je Suzuki Vitara ima 75 mm, rodila je tudi, da motor inženirji so se občasno uporabljajo te bati v motornih D16. Ti bati se pogosto sklicuje kot Vitaras, in jim zagotoviti 8.5:1 Kompresijsko razmerje, in debelejši obroček zemljišča. Zniževanje stock Kompresijsko razmerje znižuje kompresijski toplote, ki dviguje prag detonacije in je koristna, kadar se zaposlujejo prisilno indukcijo. Poročali so o več kot 400 konjskih moči (300 kW) na sprednja kolesa z uporabo teh.

[uredi] Mini-Me
Ena izmed najbolj priljubljenih in učinkovitih metod za dosego večje moči iz D-serija motornih se nadomesti glavi valja z eno od močnejših motornih D-serije. To se običajno izvaja med D16A6 in D16Z6 ali D16Y7 in D16Y8 motorje, pa se lahko izvede v drugih kombinacij, kakor tudi, kot je D16Z6 glavo na D16Y7 ali D15B2/B7 blok. V Z6 in Y8 glave so VTEC (Variable Valve Timing and Lift Electronic Control), opremljena, ter občutno povečanje moči preko ravni staležev. Ta operacija je znan kot "Mini Me" ali delne zamenjave. Mini-Jaz se je priljubljen, saj ponujajo precejšen uspešnosti nadgradite z dodajanjem VTEC za motorna ob razmeroma nizkih stroških. Preprosto dodajanje VTEC glavo, da ne-VTEC blok ne bo povečala moč pri miru. To je zato, ker je VTEC tokokroga mora biti vključena in spremlja nova "visoko cam" zemljevid goriva iz avtomobila ekujev.


[uredi] Motor specifikacijam
Ta oddelek potrebuje dodatne pohvale za preverjanje. Prosimo, pomagajte izboljšati ta članek z dodajanjem zanesljive reference. Navedki material se lahko izpodbija, in odstraniti. (November 2008)


[uredi] D12 serija motorji (1,2 litra)

[uredi] D12a
Najdeno v:
1988-1991 Hondo Civic & City GG G-Mark posebna (japonski trg)
Izpodriv: 1237 cc (75,5 cu v)
Vrtina in Gib: 72,0 mm x 76,0 mm (2,83 na 2,99 × v)
Compression: 9,5: 1
Moč, Navor: 56 kW @ 6500 vrt. / min, 98 @ 4000 vrt / min
Valvetrain: SOHC, 4 ventili na valj,
Nadzor goriva: enotočkovno Karburator
obstajajo nekateri lokalno porazdeljene enote, ki se začnejo z JHM so to 1200 cc (73,2 cu v) EF prodanih v letu 1991. vse 1000 + enot so bili uvoženi iz Japonske (SKD)


[uredi] D13 serija motorji (1,3 litra)

[uredi] D13B1
Najdeno v:
1988-1991 Hondo Civic DX (evropski trg)
Izpodriv: 1343 cc (82,0 cu v)
Vrtina in Gib: 75,0 mm x 76,0 mm (2,95 na 2,99 × v)
Compression: 9.5:1
Moč, Navor: n / s (ne Lastnike je navedeno v priročniku)
Valvetrain: SOHC, 4 ventili na valj,
Nadzor goriva: enotočkovno Karburator

[uredi] D13B2
Najdeno v:
1992-1995 Hondo Civic EX (evropski trg)
Izpodriv: 1343 cc (82,0 cu v)
Vrtina in Gib: 75,0 mm x 76,0 mm (2,95 na 2,99 × v)
Compression: 9:1
Moč, Navor: 75 KM (56 kW) @ 5300 vrt / min
Valvetrain: SOHC, 4 ventili na valj,
Gorivo za nadzor: Single Karburator (ročna naprava za hladni)

[uredi] D13B4
Najdeno v:
1998-2003 Honda City EXI / DX
Izpodriv: 1300 cc (79,3 cu v)
Vrtina in Gib: 75,0 mm x 76,0 mm (2,95 na 2,99 × v)
Compression: 9.75:1
Moč, Navor: 70 kW (95 KM) pri 6,500 min-1
Valvetrain:
Goriva, kontrola: Multi-točka za vbrizgavanje goriva, PGM-FI

[uredi] D13B7
Najdeno v:
1998-2001 Honda Logo 5D
Izpodriv:
Vrtina in Gib:
Compression:
Moč, Navor:
Valvetrain:
Goriva, kontrola: Multi-točka za vbrizgavanje goriva, PGM-FI

[uredi] D13c
Najdeno v:
1989-1994 Honda City CE, CE Fit, CE Izberite, CD, CR-i, CR-i omejen, CZ-i, Novo Fit (japonski trg)
Izpodriv: 1.3L
Vrtina in Gib:
Compression: 10-1
Moč, Navor:
Valvetrain: sohc
Gorivo za nadzor: mpfi

[uredi] D14 serija motorji (1,4 litra)

[uredi] D14A1
Najdeno v:
1987-1991 Hondo Civic CRX GL in 1990 (evropski trg)
Izpodriv: 1396 cc (85,2 cu v)
Vrtina in Gib: 75,0 mm x 79,0 mm (2,95 na 3,11 × v)
Compression: 9.3:1
Moč, Navor: 90 kW (90 bhp) @ 6300 rpm, 112Nm @ 4500 vrt / min
Valvetrain: SOHC, 16 ventilov
Nadzor goriva: Dual Karburator

[uredi] D14A2
Najdeno v:
1995-1996 Hondo Civic MA8 (evropski trg)
Izpodriv: 1396 cc (85,2 cu v)
Vrtina in Gib: 75,0 mm x 79,0 mm (2,95 na 3,11 × v)
Compression: 9.2:1
Navora, moč: 117 Nm @ 5000 vrt / min, 66 kW @ 6100 vrt / min
Valvetrain: SOHC, 4 ventili na valj,
Goriva, kontrola: Multi-točka za vbrizgavanje goriva, PGM-FI

[uredi] D14A3
Najdeno v:
1996-1999 Hondo Civic EJ9 (evropski trg)
Izpodriv: 1396 cc (85,2 cu v)
Vrtina in Gib: 75,0 mm x 79,0 mm (2,95 na 3,11 × v)
Compression: 9.1:1
Moč: 75 KM (državljanska i) in 90hp (državljanska je)
Valvetrain: SOHC brez VTEC 16V
Redline: 7200 vrt / min
Goriva, kontrola: Multi-točka za vbrizgavanje goriva (PGM-FI)
Posredovanje: S40

[uredi] D14A4
Najdeno v:
1999-2000 Hondo Civic EJ9 (evropski trg)
Izpodriv: 1396 cc (85,2 cu v)
Vrtina in Gib: 75,0 mm x 79,0 mm (2,95 na 3,11 × v)
Compression: 9.2:1
Moč: 66kW (90 KM) (državljanska je)
Valvetrain: SOHC brez VTEC 16V
Redline: 7200 vrt / min
Goriva, kontrola: Multi-točka za vbrizgavanje goriva (PGM-FI)
Posredovanje: S40
V D14A3 in D14A4 motorji so enaki, razlika je v ventilov, je to razlog za D14A4 proizvede 15 konjskih moči več takrat D14A3 (Avtor je narobe, pravzaprav ne obstaja razlika med d14a3 in d14a4 v mechanicall delov, obstaja le ena mala tesnila pod trottle organ v d14a3.)


[uredi] D15 serija Motorji (1,5 litrov)

[uredi] D15A2
The JDM spec motor modela ene od EW serije
motorji, ki se uporabljajo v poznejših letih tretji-gen Civic.


[uredi] D15A3
Najdeno v:
1985-1987 Honda CRX Si in Si Državljanska 1987 (AU / NZ)
Izpodriv: 1488 cc (90,8 cu v)
Vrtina in Gib: 74 mm x 86,5 mm (2,9 na 3,4 × v)
Compression: 8.7:1
Moč: 91 KM (68 kW) @ 5500 vrt. / min in 93 ft lbf (126 N m) @ 4500 vrt / min
Valvetrain: SOHC, 3 ventili / valj
Nadzor goriva: PGM-fi2

[uredi] D15b
VTEC
Najdeno v:
1991-1999 Hondo Civic VTI EG4 (japonski trg)
1992-1998 Honda CRX VXi EG1 (japonski trg)
Izpodriv: 1493 cc (91,1 cu v)
Vrtina in Gib: 75 mm x 84,5 mm (3,0 na 3,3 × v)
Rod Dolžina: 137 mm
Compression: 9.6:1
Moč: 128,22 kW (130 KM) @ 6800 rpm & 101,9 ft lbs (14.1kg / m) @ 5200 vrt / min
Redline: 7200 vrt / min
Rezano gorivo: 7411 vrt / min
Valvetrain: SOHC VTEC
Vodja koda: P08
Gorivo za nadzor: OBD-1 MPFI

[uredi] D15b (D15Z7) (s 3 stopnji VTEC)
3-faze VTEC
Najdeno v:
1996-1999 honda civic VTI EK3 in Ferio vi
Izpodriv: 1493 cc (91,1 cu v)
Vrtina in Gib: 75 mm x 84,5 mm (3,0 na 3,3 × v)
Rod Dolžina: 137 mm
Compression: 9.6:1
Moč: 128 kW (130 KM) @ 7000 rpm & 102 ft lb (14.2kg / m) @ 5300 vrt / min
Valvetrain: SOHC VTEC
Gorivo za nadzor: OBD-2 MPFI

[uredi] D15B1
(Enako kot D15B2 motorja, vendar z rahlim odmikača, in tablice Za končno med telesa in dušilke na vstopu v sesalni razdelilnik)

Najdeno v:
1988-1991 Honda civic Hatchback
Izpodriv: 1493 cc (91,1 cu v)
Vrtina in Gib: 75 mm x 84,5 mm (3,0 na 3,3 × v)
Compression: 9.2:1
Moč: 62 KM (46 kW) @ 5500 rpm & 82,6 ft lbf (112,0 N m) @ 3000 vrt / min [1]
Valvetrain: SOHC (4 ventili na valj)
Nadzor goriva: OBD-O DPFI

[uredi] D15B2
Najdeno v:
1988-1991 Hondo Civic GL / DX / LX
1988-1991 Honda CRX DX
1992-1995 Hondo Civic LSI Hatch / Limuzina (evropski trg)
1990-1995 Honda Concerto (evropski trg)
Izpodriv: 1493 cc (91,1 cu v)
Vrtina in Gib: 75 mm x 84,5 mm (3,0 na 3,3 × v)
Rod Dolžina: 134 mm
Compression: 9.2:1
Moč: 92 KM (69 kW) @ 6000 vrt. / min in 119 Nm @ 4500 vrt / min
Valvetrain: SOHC (4 ventili na valj)
Cam Gear: 38 zob
Bata koda: PM3
Nadzor goriva: PGM-FI Dual Point (OBD0)
Redline: 6500 vrt / min (6000 vrt. / min honda concerto) 7200 rpm rev omejevalnik

[uredi] D15B3
Najdeno v:
1988-1989 \ Hondo Civic EX
1988-1995 honda civic shuttle GL
1992-1995 Hondo Civic LX (NZ model)
1988-1991 Hondo Civic LX (NZ model)
Izpodriv: 1493 cc (91,1 cu v)
Vrtina in Gib: 75 mm x 84,5 mm (3,0 na 3,3 × v)
Compression: 9.9:1
Moč: 95 KM (71 kW) @ 6000 vrt / min
Valvetrain: SOHC (4 ventili na valj)
Cam Gear: 38 zob
Nadzor goriva: Karburator

[uredi] D15B4
Najdeno v:
1989-1991 Hondo Civic GL (avstralski trg)
Izpodriv: 1493 cc (91,1 cu v)
Vrtina in Gib: 75 mm x 84,5 mm (3,0 na 3,3 × v)
Compression: 9.2:1
Moč: 90 KM (70 kW) @ 5200 vrt. / min in 122 Nm @ 3800 vrt / min
Valvetrain: SOHC (2-4 ventili na valj, glede na leto)
Nadzor goriva: Dual Karburator

[uredi] D15B6
Najdeno v:
1988-1991 Honda CRX HFX
Izpodriv: 1493 cc (91,1 cu v)
Vrtina in Gib: 75 mm x 84,5 mm (3,0 na 3,3 × v)
Compression: 9.1:1
Moč: 62 KM (88-89) 72 kW (90-91) @ 4500 & 83 ft lbf (113 N m) @ 2800 vrt / min
Valvetrain: SOHC (2 ventilov na valj)
Gorivo za nadzor: OBD-0 MPFI
Vodja Koda: PM-8

[uredi] D15B7
Najdeno v:
1992-1995 Hondo Civic CX (kanadski model)
1992-1995 Hondo Civic DX / LX
1993-1995 Hondo Civic del Sol S
1992-1995 Hondo Civic LSI Coupe (evropski trg)
Izpodriv: 1493 cc (91,1 cu v)
Vrtina in Gib: 75 mm x 84,5 mm (3,0 na 3,3 × v)
Compression: 9.5:1
Moč: 102 KM (76 kW) @ 6200 vrt. / min in 98 ft lbf (133 N m) @ 3800 vrt / min
Valvetrain: SOHC (4 ventili na valj)
Bata koda: PM3
Gorivo za nadzor: OBD-1 MPFI
ECU: P06

[uredi] D15B8
Najdeno v:
1992-1995 Hondo Civic CX (US model)
Izpodriv: 1500 cc (91,5 cu v)
Vrtina in Gib: 75 mm x 84,5 mm (3,0 na 3,3 × v)
Compression: 9.5:1
Moč: 70 KM (52 kW) @ 4500 vrt. / min in 83 ft lbf (113 N m) @ 2800 vrt / min
Valvetrain: SOHC (2 ventilov na valj)
Gorivo za nadzor: OBD-1 MPFI.

[uredi] D15Z1
VTEC-E
Najdeno v:
1992-1995 Honda civic VX
1992-1995 Hondo Civic vei (evropski trg)
Izpodriv: 1493 cc (91,1 cu v)
Vrtina in Gib: 75 mm x 84,5 mm (3,0 na 3,3 × v)
Rod Dolžina: 137 mm
Compression: 9.3:1
Moč: 90 KM (67 kW) @ 5600 vrt. / min in 98 ft lbf (133 N m) @ 4800 vrt / min
Valvetrain: SOHC VTEC-E (4 ventili na valj)
ECU koda: P07
Gorivo za nadzor: OBD-1 MPFI

[uredi] D15Z4
Najdeno v:
1996-2000 Državljanska EXI in SA Balado & Državljanska 150i
Izpodriv: 1493 cc (91,1 cu v)
Vrtina in Gib: 75 mm x 84,5 mm (3,0 na 3,3 × v)
Moč: 90 KM (67 kW) in 105HP (82Kw) @ 5800 vrt / min
Navor (lb ft @ rpm): 99 (140 N m) @ 4200 vrt / min
Valvetrain: SOHC

[uredi] D15Z6
VTEC
Najdeno v:
1995-2000 Honda Civic 1,5 ILS (evropski trg)
Izpodriv: 1493 cc (91,1 cu v)
Vrtina in Gib: 75 mm x 84,5 mm (3,0 na 3,3 × v)
Rod Dolžina: 137 mm
Compression: 9.6:1
Moč: 115 KM (86 kW) @ 6500 vrt / min
Navor: 100 lb ft (141 Nm) @ 4800 vrt / min
VTEC Preklop: 2500 vrt / min
Valvetrain: SOHC VTEC (4 ventili na valj)
Nadzor goriva: PGM-FI MPFI

[uredi] D15Z7
3-faze VTEC
Najdeno v:
1996-1999 honda civic VTI EK3 in Ferio vi
Izpodriv: 1493 cc (91,1 cu v)
Vrtina in Gib: 75 mm x 84,5 mm (3,0 na 3,3 × v)
Rod Dolžina: 137 mm
Compression: 9.6:1
Moč: 128 kW (130 KM) @ 7000 rpm & 102 ft lb (14.2kg / m) @ 5300 vrt / min
Valvetrain: SOHC VTEC
Gorivo za nadzor: OBD-2 MPFI

[uredi] D15Z8
VTEC-E
Najdeno v:
1997-2000 Hondo Civic LS (evropski trg)
Izpodriv: 1493 cc (91,1 cu v)
Vrtina in Gib: 75 mm x 84,5 mm (3,0 na 3,3 × v)
Compression: 9.6:1
Moč: 84 kW (114 KM) @ 6500 vrt / min
Navor: 134 Nm (95 lb ft) @ 4500 vrt / min
Vodja koda: P2J
ECU koda: P2P
VTEC Preklop: 2500 vrt / min
Valvetrain: SOHC VTEC-E (4 ventili na valj)
Nadzor goriva: OBD2 MPFI

[uredi] D16 serija Motorji (1,6 litrov)

[uredi] D16A1
Najdeno v:
1986-89 Acura Integra (ZDA)
Izpodriv: 1590 cc (97 cu v)
Vrtina in Gib: 75 mm × 90 mm (3,0 na 3,5 × v)
1986-1987 Compression: 9.3:1 Kompresijsko 1988-1989: 9,5: 1
1986-1987 Moč: 113 KM (84 kW) @ 6250 vrt. / min Navor: 99 ft lbf (134 N m) @ 5500 vrt / min
1988-1989 Moč: 118 KM (88 kW) @ 6250 vrt. / min Navor: 101 ft lbf (137 N m) @ 5500 vrt / min
Valvetrain: DOHC
Bata zakonika 1986-87: SP 6
Bata zakonika 1988-89: P29 (PM7 ZC je enakovredna / isti bata)
Gorivo za nadzor: OBD-0 MPFI

[uredi] D16A3
Najdeno v:
1986-89 Acura Integra (Avstralija)
Izpodriv: 1590 cc (97 cu v)
Vrtina in Gib: 75 mm × 90 mm (3,0 na 3,5 × v)
Compression: 9.5:1
Moč: 118 KM (88 kW) @ 5600 rpm & 103 ft lbf (140 N m) @ 4800 vrt / min
Valvetrain: DOHC
Gorivo za nadzor: OBD-0 MPFI

[uredi] D16A6
Also known as D16Z2.

Najdeno v:
1988-1991 Honda civic si, CRX si, državljanska vagon RT4WD
1990-1991 honda civic ex sedan
1988-1995 Hondo Civic Shuttle RT4WD (Velika Britanija / Evropa / Azija / AU / NZ)
1989-1996 Rover 216/416 GSI (UK / Europe)
Izpodriv: 1590 cc (97 cu v)
Vrtina in Gib: 75 mm × 90 mm (3,0 na 3,5 × v)
Rod Dolžina: 137 mm
Compression: 9.1:1
Moč: 108 KM (81 kW) @ 5600 rpm & 100 ft lbf (140 N m) @ 3800 vrt / min, redline 7200 rpm (ZDA)
Opomba: 1988 motorjev 105 KM (78 kW)
Valvetrain: SOHC
Gorivo za nadzor: OBD-0 štiri točke PGM-FI
Vodja koda: PM3
ECU koda: PM6

[uredi] D16A7
V bistvu D16A6, ki ste jih dobili brez katalizatorja, kot sta Evropska različica je D16A6.ex ZDA 4 vrata

Najdeno v:
88-89 Civic modelov v Evropi (ED4, ED7)
88-95 Modeli v Južni Afriki
Balado SH4 in SR4 (D16A7 / EE4)
Izpodriv: 1590 cc (97 cu v)
Vrtina in Gib: 75 mm × 90 mm (3,0 na 3,5 × v)
Compression: 9.6:1
Moč: 115 KM (86 kW) @ 5900 rpm & 100 ft lbf (140 N m) @ 4800 vrt / min
Valvetrain: SOHC
Gorivo za nadzor: OBD-0 multi-point PGM-FI

[uredi] D16A8
Najdeno v:
1988-1995 Civic / CRX / Koncert (Velika Britanija / Evropa / Avstralija)
1990-1995 Rover 216/416 GTI (UK / Europe)
1990-1995 Rover 216 Coupe (Evropa)
Izpodriv: 1590 cc (97 cu v)
Vrtina in Gib: 75 mm × 90 mm (3,0 na 3,5 × v)
Compression: 9.5:1
Moč: 124 KM (92 kW) @ 6800 rpm & 108 ft lbf (146 N m) @ 5900 vrt / min
Valvetrain: DOHC
Gorivo za nadzor: OBD-0 MPFI
ECU koda: PP5
Menjalnik L3 96 KW


[uredi] D16A9
(Enako kot D16A8 vendar brez katalizatorja)

Najdeno v:
1988-1991 Concerto (UK / Europe)
1988-1991 CRX 1.6i-16 (Velika Britanija / Evropa / južna Afrika)
1988-1991 Civic 1.6i-16 (Velika Britanija / Evropa / južna Afrika)
1989-1996 Rover 216/416 GTI (UK / Europe)
1992-1995 Civic Si (perujski različica)
Izpodriv: 1590 cc (97 cu v)
Vrtina in Gib: 75 mm × 90 mm (3,0 na 3,5 × v)
Compression: 9.5:1
Moč: 130 KM (97 kW) @ 6,800 rpm & 108 ft lbf (146 N m) @ 5,900 rpm
Valvetrain: DOHC 16V
Redline: 7,200 vrt / min
Omejitve: 7,500 vrt / min
Gorivo za nadzor: OBD-0 MPFI (92-95 OBD-1)
ECU Koda: PM7 (92-95 P29)
Menjalnik: L3 kabelski tip (92-95 S20)
96kw


[uredi] D16B5
(Identičen s D16Y5. Glavne razlike so bati, Palice, odmikača, vodja tesnila, sesalnega kolektorja, in izpušnega kolektorja so PDN namesto P2M)

Najdeno v:
1998-2000 Honda civic GX
Izpodriv: 1590 cc (97 cu v)
Vrtina in Gib: 75 mm × 90 mm (3,0 na 3,5 × v)
Rod Dolžina: 137 mm
Compression: 12.5:1
Prostornina izgorevalne komore: 32,8 cm ³ na valj,
Valvetrain: SOHC VTEC-E
Gorivo za nadzor: OBD-2 MPFI
ECU Koda: PDN-A02

[uredi] D16W7
VTEC-E
Najdeno v:
2005-2007 Hondo Civic VTI-L / VTI (Azija)
Izpodriv: 1590 cc (97 cu v)
Compression: 10.9:1
Power: 115hp 5600 vrt. / min & 152Nm 4300rpm
Valvetrain: SOHC
Redline 6100 vrt / min
Mejne 6200 vrt / min
Gorivo za nadzor: OBD-1 MPFI
ECU koda: PM12
Prav tako najdemo v Hondo Civic 2001-2005 (Evropa)
Enako kot zgoraj, razen:
Power: 110hp (81kW) @ 5600 vrt. / min in 152 Nm @ 4300 vrt / min
Redline 6100 vrt / min
Mejne 6200 vrt / min

[uredi] D16Y3
Najdeno v:
1995-1997 Hondo Civic MB1 LS (UK / Europe)
Izpodriv: 1590 cc (97 cu v)
Moč: 83 kW / 115 HP @ 6800 rpm, 7000 rpm redline
Valvetrain: SOHC, 16 ventilov

[uredi] D16Y4
Najdeno v:
1996-2000 EK1 Državljanska CXi, GL, Gli (Nova Zelandija, Avstralija)
1998 EK4 Civic ES (Turčija)
Izpodriv: 1790 cc (109 cu in)
Moč: 83Kw (115hp)
Vavletrain: DOHC VTEC

[uredi] D16Y5
VTEC-E
Najdeno v:
1996-2000 Honda civic Hx
1996 Honda Civic EX (sedan perujske različica)
Izpodriv: 1590 cc (97 cu v)
Vrtina in Gib: 75 mm × 90 mm (3,0 na 3,5 × v)
Rod Dolžina: 137 mm
Compression: 9.4:1
Moč: 115 KM (86 kW) @ 5600 rpm & 104 ft lbf (141 N m) @ 4500 vrt / min
Valvetrain: SOHC VTEC-E
Gorivo za nadzor: OBD-2 MPFI
Vodja koda: P2J
1996-2000 VTI (Phils. & NZ)
Izpodriv: 1590 cc (97 cu v)
Vrtina in Gib: 75 mm × 90 mm (3,0 na 3,5 × v)
Compression:
Moč: 127 KM (95 kW) @ 5800 vrt / min
Valvetrain: DOHC VTEC-i
Gorivo za nadzor: OBD-2 MPFI
Vodja koda: P2J
ECU koda: P2M
Bata koda: P2MY

[uredi] D16Y7
Najdeno v:
1996-2000 Hondo Civic EX / DX / VP / LX / CX
1999-2000 Hondo Civic Special Edition - SE (Kanada)
1996-97 Honda del Sol S
Izpodriv: 1593 cc (97,2 cu v)
Vrtina in Gib: 75 mm × 90 mm (3,0 na 3,5 × v)
Compression: 9.4:1
Moč: 106 KM (79 kW) @ 6400 vrt / min
Navor (lb ft @ rpm): 103 @ 4600 vrt / min
RPM Redline: 6800 vrt / min, 7200 Gov. brcne v
Valvetrain: SOHC 16 ventilov
Nadzor goriva: OBD2 MPFI
Vodja koda: P2F
Bata koda: P2E
ECU koda: P2E

[uredi] D16Y8
VTEC

Na voljo tudi v Novo Zelandijo v skladu s šifrantom D16Y6

Najdeno v
1999-2000 Hondo Civic SE 1,6 VTEC (UK)
1997-1998 honda civic ex sedan
1996-1998 honda civic ex Coupe
1996-2000 Hondo Civic EX (US)
1996-2000 Hondo Civic SI (Samo Kanada)
1997-2000 Acura 1.6EL (samo Kanada)
1996-1997 Honda del Sol Si
Izpodriv: 1590 cc (97 cu v)
Vrtina in Gib: 75 mm × 90 mm (3,0 na 3,5 × v)
Compression: 9.6:1
D16Y8 1,6 16V SOHC VTEC PGM-FI 1.590
127 kW @ 6600 rpm 102ft lbf (144 Nm) @ 5500 vrt / min
Vodja koda: P2J
Bata koda: P2P
Redline 6900 vrt / min
ECU koda: P2P

[uredi] D16Y9
brez VTEC

Najdeno v:
1996-2000 Honda Balado, Venezueli in državljansko v Južni Afriki
Izpodriv: 1590 cc (97 cu v)
Vrtina in Gib: 75 mm × 90 mm (3,0 na 3,5 × v)
Compression: 9.2:1
Moč, Navor: ((Auto hp106 / 89kw) @ 5900 rpm 146nM @ 4000 vrt / min
Mt 110hp @ 5500 vrt / min


Valvetrain: SOHC, 4 ventili na valj, ki niso - VTEC
Nadzor goriva: OBD2A MPFI
eku p2k 2 priključki


[uredi] D16Z5
(V bistvu isti motor kot D16A9, zdaj pa s katalizatorjem in lambda senzor)

Najdeno v:
1988-1992 Honda CRX (evropski trg)
Izpodriv: 1590 cc (97 cu v)
Vrtina in Gib: 75 mm × 90 mm (3,0 na 3,5 × v)
Compression: 9.5:1
Moč: 124 KM (92 kW) @ 6800 vrt / min
Valvetrain: DOHC
Cam Gear: 34 zob
Gorivo za nadzor: OBD-0 PGM-FI
Vodja koda: P7
Bata koda: PM7
ECU koda: PM7

[uredi] D16Z6
Najdeno v
1992-1995 Honda civic SI
1992-1995 Hondo Civic EX, EX-V
1992-1995 Hondo Civic ESI (evropski trg)
1993-1995 Honda Del Sol Si (US)
1993-1995 Honda Del Sol ESI (evropski)
Izpodriv: 1590 cc (97 cu v)
Vrtina in Gib: 75 mm × 90 mm (3,0 na 3,5 × v)
Compression: 9.2:1
Moč: 125 KM (93 kW) @ 6600 rpm & 106 ft lbf (144 N m) @ 5200 vrt / min
Redline: 7300 vrt / min
Rezano gorivo: 7411 vrt / min
Valvetrain: SOHC VTEC
Gorivo za nadzor: OBD-1 MPFI
Vodja koda: P08
ECU koda: P28

[uredi] D16Z9
Najdeno v:
1994-1995 Civic Coupe (EJ1) 1.6i Elsi Evropske
Izpodriv: 1590 cc (97 cu v)
Vrtina in Gib: 75 mm × 90 mm (3,0 na 3,5 × v)
Compression: 9.2:1
Moč: 125 KM (93 kW) @ 6600 rpm & 106 ft lbf (144 N m) @ 5200 vrt / min
Redline: 7200 vrt / min
Rezano gorivo: 7500 vrt / min
Valvetrain: SOHC VTEC
Gorivo za nadzor: OBD-1 MPFI
ECU Koda:

[uredi] D17 serija Motorji (1,7 litrov)

D17a 2001-2005 (Japonska), honda civic
Izpodriv: 1668 cc (101,8 cu v)
vbodne in možgansko kap: n / a
Ventil vlak: Sohc VTEC
moč: 115hp, z revno mešanico, 130 kW
najdete več informacij, obstajajo tudi D15b VTEC iz te družine s kolobarji

[uredi] D17A1
Najdeno v:
2001-2005 Hondo Civic DX / LX / VP
Izpodriv: 1668 cc (101,8 cu v)
Vrtina in Gib: 75 mm x 94,4 mm (3,0 na 3,7 × v)
Compression: 9.5:1
Moč: 115 KM (86 kW) @ 6100 rpm & 110 ft lbf (150 N m) @ 4500 vrt / min
Valvetrain: SOHC
Gorivo za nadzor: OBD-2 MPFI

[uredi] D17A2
SOHC VTEC
Najdeno v:
2001-2005 Hondo Civic EX (samo v ZDA)
2001-2005 Hondo Civic LX (Evropa)
2001-2005 Hondo Civic Si (samo Kanada)
2001-2005 Acura EL 1,7 (samo Kanada)
Izpodriv: 1668 cc (101,8 cu v)
Vrtina in Gib: 74,98 mm x 94,4 mm (2,952 na 3,717 × v)
Compression: 9.9:1
Moč: 127 KM (95 kW) @ 6300 rpm & 114 ft lbf (155 N m) @ 4800 vrt / min
RPM redline: 6800rpm
Valvetrain: VTEC SOHC (Single Cam)
Gorivo za nadzor: OBD-2 MPFI




[uredi] D17A6
VTEC-E
Najdeno v:
2001-2005 Honda civic Hx
Izpodriv: 1668 cc (101,8 cu v)
Vrtina in Gib: 75 mm x 94,4 mm (3,0 na 3,7 × v)
Compression: 9.5:1
Moč: 125 KM (93 kW) @ 5800 rpm & 111 ft lbf (150 N m) @ 3800 vrt / min
Valvetrain: SOHC VTEC-ES
Gorivo za nadzor: OBD-2 MPFI

[uredi] D17A7
Najdeno v:
2001-2005 Honda civic GX
Uporabe CNG (na stisnjen zemeljski plin)
Izpodriv: 1668 cc (101,8 cu v)
Vrtina in Gib: 75 mm x 94,4 mm (3,0 na 3,7 × v)
Compression: 12.5:1
Moč: 100 @ 6100 vrt. / min in 98 ft lbf (133 N m) @ 4000 vrt / min
Valvetrain: SOHC
Gorivo za nadzor: OBD-2 MPFI

[uredi] ZC (podobno D15Z4, D16Z6, D16A1, D16A3, D16A6, D16A8, D16A9 in D16Z5 motorji)
Nekaj D-serija variant, so označene z "ZC" (navadno JDM), vendar niso resnično drugačno vrsto.

Obstajajo tudi SOHC in motorje DOHC ZC.

Ne-VTEC SOHC ZC je podobna tisti, ki so D15Z4 in D16A6 motorja, vendar z bolj agresivno cam časi.

V VTEC SOHC ZC je identičen z D16Z6, in DOHC ZC je podobna tisti, ki so D16A1, D16A3, D16A8, D16A9 in D16Z5 motorjev.

DOHC ZC

* Najdeno v 1988-91 (JDM) Crx si
* Displacement: 1590 cm ³
* Bore and Stroke: 75 mm x 90 mm
* 1986-1987 Compression: 9.3:1 Kompresijsko 1988-1989: 9,5: 1
* 1986-1987 Moč: 113 KM (84 kW) @ 6250 vrt. / min Navor: 99 ft lbf (134 N m) @ 5500rpm (US)
* 1988-1989 Moč: 118 KM (88 kW) @ 6250 vrt. / min Navor: 101 ft lbf (137 N m) @ 5500rpm (US)
* 1988-1991 Moč: 130 bhp (97 kW) @ 6800 vrt. / min Navor: 106 @ 5700 (JDM)
* Valvetrain: DOHC
* Bat zakonika 1986-87: SP 6
* Bat zakonika 1988-89: PM7
* Nadzor goriva: OBD-0 MPFI
Evro MK1 (85-87) 1.6 CRX je opremljena z motorjem imenovanim "ZC1", ki je višja spec 130 bhp (97 kW), različica z D16a1. Ki so bile kasneje, da se preklopi ven z D16A8 ali B16A odvisno od tega, kateri model.


1st Gen ZC
Opredeljena z: zunanji kolobar, mala vrtoglavice, dvojni metulj TB, cam zajema vijake na vrhu, rjava / zlata cam kritje. Velika cam pullys. +3 Cc PG6B bati, brez strehe pent-izgorevalne komore. Kot se je pokazalo v ZC JDM AV Si povezovanja in JDM E-AT civic / crx Si. Skupno proizvedeno v času, vendar je zdaj več kot 20 let in še težje najti. D-serija različica D16a1 86-87


2nd Gen ZC (rarest)
Opredeljena z: notranji kolobar, velik omotični, tuberkulozo, ena vrsta metulja je nameščen na rahlo pod kotom naprej, sorniki na vrh cam kritje, kritje črna cam, veliko cam pullies. +7 Cc PM7 bati, 43cc pent streho izgorevalne komore. Kot ZC pojavil v JDM majhne AV steznik povezovanja Si ne pojavljajo v državljanskem ali CRX, rarest ZC proizvajajo samo za manj kot eno leto. D-serija različica D16a1 88 - 89 (včasih +7 cc P29 bati)


3rd Gen ZC
Opredeljena z: notranji kolobar, velik omotični, tuberkulozo, ena vrsta metulja. Black cam kritje. Cam zajema vijake na straneh. Mala cam pullies. Sesalni cevi PM7 žigosati. +7 Cc PM7 bati, 43cc pent streho izgorevalne komore. Kot ZC pojavil v JDM EF3 državljanskih in EF7 crx, niso prikazani v povezo telo. Najbolj običajno proizvedeno ZC, ki so izdelani na Japonskem od konca 87 do zgodnjih 91 D-serija različica D16a8 / 9 (državljanska Si eurih) (včasih +7 cc P29 bati)


4th Gen ZC
Opredeljena z: notranji kolobar. OBD1 efi sistem (siva čep). Št cam kotom na tipalo izpušnih cam, sedaj nahajajo v Dizzy. Gumeni čep kadar zaznavalo bi kota cam gori. Black cam kritje. Št PGM-EFI tablice na sesalni cevi, nadomesti s tri, namesto reber. P29, odtisnjene na sesalni cevi. MAP senzor za tuberkulozo. +7 Cc PM7 bati, pent streho izgorevalne komore. Kot ZC le pojavil v EG5 državljanska telesa, ne integracije ali CRX prejela ta motor. Razumno skupno proizvedeno 92-94. (20. obletnica izdaja & japonski avto na leto) D-serija različica D16a8 / 9 (Evro in Avstralijo državljanska Si & NZ državljanska Gti) (včasih +7 cc P29 bati)
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Civic 4.gen mania Seznam forumov -> Tehnika Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.